۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۸۰۷
امام جمعه موقت اهواز مطرح کرد؛

پروژه استکبار علیه وحدت اقوام ایرانی

آیت الله حیدری گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی در ریل ولایت حرکت کند هیچ توطئه ای از داخل و خارج نمی تواند این انقلاب را از پیشرفت باز دارد.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع معتکفان مسجد الغدیر اهواز، اظهار داشت: جاسوسی که در زندان خودکشی کرد اعتراف کرده بود که به انتقال آب برای ایجاد اختلاف قومی در کشور دامن می زد و اتفاق اخیر در صدا و سيما نیز حلقه ای از یک پروژه استکباری علیه وحدت اقوام ایرانی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دستگاه های امنیتی نباید ساده از کنار این مسائل بگذرند، خاطرنشان کرد: دستگاه های امنیتی باید با دقت و حساسیت خاصی این جریانات خبیث را دنبال کنند تا زمینه ضربه زدن به امنیت و وحدت ملی برای دشمنان فراهم نشود.

امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: این فتنه وحدت ملی اقوام را هدف گرفته است و ان شاءالله مانند دیگر فتنه های دشمن راه به جایی نبرد.

انقلاب اسلامی مرکز ثقل عالم شده است

آیت الله حیدری با بیان اینکه تأثیرگذاری شیعه در منطقه در تاریخ مثال ندارد، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نقشه ها برای تغییر شکل و ساختار خاورمیانه داشتند، اما اکنون این رژیم با کشیدن دیوار حائل به دنبال تأمین امنیت خود است.

وی افزود: تا زمانی که انقلاب اسلامی در ریل ولایت حرکت کند هیچ توطئه ای از داخل و خارج نمی تواند این انقلاب را از پیشرفت باز دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در طول تاریخ حرکات خطرناکی برای از بین بردن مکتب اهل بیت انجام شده است، اضافه کرد: شیعه از زمان امیرالمؤمنین (ع) به جریان های تکفیری مبتلا شد، اما اراده الهی بر این بود که نور مکتب اهل بیت همچنان فروزان باشد.

انقلاب اسلامی حسنه ای از حسنات مکتب اهل البیت است

امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: هیچ موردی در تاریخ مانند خدمتی که انقلاب اسلامی برای پیشرفت و تعالی مکتب اهل بیت انجام داده است، وجود ندارد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه در این ۳۹ سال بیش از صد میلیون نفر در کل جهان به برکت انقلاب اسلامی شیعه شدند، اظهار داشت: تدبیر و بینش عمیق رهبر انقلاب سبب شده است کشورهای بزرگ دنیا از سخنان وی برای برنامه ریزی در کشورهای خود استفاده کنند./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات