۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۵۹۸۰۱
آیت الله علما:

جوانان با تقرب به خدا خود را در برابر تهاجم فرهنگی حفظ کنند

آیت الله علما گفت: جوانان و نوجوانان با تقرب به خداوند و رشد و بالندگی روحی و معنوی، خود را در برابر ناتوی فرهنگی و هجمه های شیاطین مصون سازند.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جمع معتکفان مسجدالنبی (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه اعتکاف سبب تقرب به سوی پروردگار است ابراز داشت: خداوند متعال ابزار و زمینه های تقرب به سوی خویش را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام واجبات و مستحبات برای شکل گیری شخصیت انسان است، اعتکاف از همان ابتدا قبله را به انسان ها نشان می دهد و بعد انسانی را تکمیل می سازد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اعتکاف انسان را با ارزش و تربیت شده دست خدا کرده زیرا از زمانی که انسان ممیز می شود توجه خدا را به سوی خدا می بیند، انسان با مراقبت می تواند دستورات خداوند را لمس می کند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی زلزله و قیامی بود که به واسطه تلاش و شخصیت جهادی و الهی امام خمینی (ره) شکل گرفت، اسلام کارخانه انسان سازی است و بنیانگذار انقلاب اسلامی نتیجه تربیت اسلام ناب محمدی است.

آیت الله علما مطرح کرد: خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) مسیرهایی برای انسانها تعیین کرده اند که اگر به درستی طی شود قطعأ انسان از حیث معنوی سرمایه دار خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: اعتکاف همسایه خداوند شدن است، انسان در اعتکاف خود را در دامن خدا می بیند و افزون بر نورانیت و لطافت روح و جان سبب رشدی که توام با معنویت است خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با تقرب به خداوند و رشد و بالندگی روحی و معنوی، خود را در برابر ناتوی فرهنگی و هجمه های شیاطین مصون سازند./857/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات