۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۵۹۷۷۶
دبیر اتاق تبلیغ خراسان:

۳ ویژه نامه حمایت از کالای ایرانی، مولود کعبه و اعتکاف منتشر شد

حجت الاسلام مشیری از انتشار سه ویژه نامه تبلیغی پیرامون حمایت از کالای ایرانی با محور اقتصاد مقاومتی، امام علی(ع) با نام مولود کعبه و اعتکاف به همت کمیته تهیه و تدوین محتوای تبلیغی خبر داد.
حجت الاسلام مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان از انتشار سه ویژه نامه تبلیغی به همت کمیته تدوین و تهیه محتوای تبلیغی گفت  که بر روی پایگاه مجازی اتاق تبلیغ خراسان  بارگزاری شده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: عنوان ربا و گرانفروشی طاغوت اقتصادی است از حضرت آیت الله جوادی آملی و عنوان مسؤولان به قدرت و توانایی جوانان ایمان بیاورند، اعتماد به نسخه بیگانگان خطایی بزرگ است و باید نسبت به اقتصاد ملی تعصب داشته باشیم، از بیانات مقام معظم رهبری در کنار عناوین حمایت از کالای ایرانی، چرایی، ضرورت ها و راهکارها؛ راهکارهای حمایت از تولید داخلی و نمونه های شنیدنی تاریخ در حمایت از کالای ایرانی در این ویژه نامه جای گرفته است.

وی افزود: عنوان مسؤولان و مردم در عمل برای تحقق شعار سال جدید تلاش کنند از بیان حضرت آیت الله نوری همدانی در کنار عنوان های  رونق تولید ملی مرهمی بر زخم بی عدالتی اقتصادی، حمایت از تولید داخل ستون فقرات اقتصاد مقاومتی و دولت با تسهیل راهکارهای منتهی به تولید از «کالای داخلی» حمایت کند و نیز عنوان اصلاح فرهنگ مصرف از دیگر مطالب یژه نامه حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جمع کمیته پیگیری مطالبات مردمی اتاق تبلیغ خراسان مطالبی داشت که با عنوان کشور نیازمند جراحی در مقابله با فساد است در این ویژه نامه کار شده است و عنوان های دیگر عبارتند از پله پله تا حیات طیبه، از اصلاح الگوی مصرف تا اقتصاد مقاومتی، شاه ‌کلید شکل‌گیری اقتصاد پاک و اقتصاد اسلامی با سفارش و موعظه حاصل نمی‌شود.

وی در ادامه از انتشار ویژه نامه اعتکاف و ویژه نامه امام علی در دو شماره با نام مولود کعبه یک و دو خبر داد که در کنار آن ویژه نامه های گذشته با همین موضوع بر روی سایت قابل دسترسی است./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات