۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۸۵۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شعر از بهترین ابزار تبلیغ است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: شعر می تواند از بهترین ابزار تبلیغ باشد و اگر شاعران شعر خود را در اختیار دین قرار دهند ارزش آن بالا است، اگر شعرها در خدمت دین قرار داشته باشد از پاداش بسیاری برخوردار می شود.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در کنگره شعر اهل بیت(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: شعر مانند جهاد زبانی است و انسان ها می توانند با این سرمایه بزرگ یک جهادگر فی سبیل الله باشد.

وی با بیان اینکه شاعران با شعرهای خود می توانند احیاگر توحیدی و احیاگر عدل و عدالت باشند، گفت: مومنان مانند جهادگری هستند که در میدان رزم با شمشیر و در میدان اجتماع با زبان خود جهاد می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: شعر می تواند از بهترین ابزار تبلیغ باشد و اگر شاعران شعر خود را در اختیار دین قرار دهند ارزش آن بالا است، اگر شعرها در خدمت دین قرار داشته باشد از پاداش بسیاری برخوردار می شود.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: شعر از موثرترین و مهم ترین حافظان فرهنگ است و شعر تاثیرگذار است، بسیاری از افراد افتخار دارند که شعر خود را در مسیر اولیای خدا هزینه کردند.

وی با بیان اینکه 247 شعر از شاعران استان به کنگره رسیده است، ادامه داد: شعر شاعران در استان نباید مظلوم واقع شود و اشعار شاعران استانی باید زنده شود.

مولوی عبداللهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در کنگره شعر اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: امام راحل موضوع وحدت مسلمانان را سرلوحه کار خود قرار دادند و امروز آنچه که جز مشترکات مسلمانان، محبت و مودت نسبت به اهل بیت(ع) است.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه  محبت اهل بیت(ع) جز ایمان اهل سنت است، اظهار کرد: پیامبراکرم(ص) می فرمایند محبت کنید و خدا را دوست داشته باشید که خداوند به شما رزق و روزی می دهد و به من محبت داشته باشید به دلیل اینکه به خداوند محبت می ورزید و به اهل بیت من محبت کنید به دلیل اینکه به من محبت می کنید.

وی افزود: نمی شود مسلمانان ادعای محبت نسبت به پیامبراکرم(ص) داشته باشد اما به سایر اهل بیت(ع) محبت نداشته باشند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات