۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۵۷۳۶۷

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید حوزه علمیه خوزستان

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری دوره تربیت مدرس دانش افزایی اساتید حوزه علمیه خوزستان در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری دوره تربیت مدرس دانش افزایی اساتید حوزه علمیه خوزستان در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر اشاره کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه سابق بر آن اساتیدی از قم برای برگزاری دوره های دانش افزایی ویژه اساتید در خوزستان حضور پیدا می کردند، افزود: تصمیم به دعوت از بهترین اساتید قم و انتخاب اساتید نخبه حوزه علمیه استان برای شرکت در دوره تربیت مدرس دانش افزایی اساتید داریم تا از این طریق اساتید خوزستانی به عنوان مدرس دوره های دانش افزایی اساتید بعدی پرورش یابند.

این مقام مسؤول خاطرنشان شد: از این به بعد دوره های دانش افزایی ویژه اساتید با تدریس اساتید حوزه علمیه خوزستان صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه در دوره تربیت مدرس دانش افزایی اساتید حوزه علمیه خوزستان بهترین اساتید براساس ملاک های تعیین شده انتخاب می شوند، تصریح کرد: با برگزاری دوره مذکور تلاش داریم که دوره دانش افزایی را برای اساتید حاضرمان برگزار کنیم ضمن اینکه طلاب مستعدی که به عنوان استاد انتخاب می شوند از دوره های دانش افزایی با حضور اساتید بومی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه دوره دانش افزایی از 16 تا 18 اسفندماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: دوره برای اساتید رشته های فقه، اصول، ادبیات و مهارت های عمومی تدریس برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان گفت: انتخاب اساتید برای این دوره از سوی بخش امور اساتید صورت گرفت ضمن اینکه از بزرگان حوزه برای انتخاب بهترین اساتید بهره بردیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات