۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۵۶۴۴۰
رییس تبلیغات اسلامی نورآباد:

اخلاق و خوش رفتاری ویژگی بارز مبلغان دین است

رییس تبلیغات اسلامی نورآباد با اشاره به رسالت خطیر طلاب و مبلغان در نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با هجمه های فرهنگی گفت: مبلغان با اخلاق و خوش رفتاری باید در این عرصه گام بردارند.
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی نورآباد، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علیمه خواهران نورآباد، در سخنرانی با محوریت سبک زندگی اسلامی و ایرانی و راهکارهای دستیابی به آن گفت: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی لازمه تحقق ارزش ها است.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی که سبک زندگی خانواده های ایرانی را مورد هدف قرار داده است، افزود: برای مقابله با سبک زندگی غربی باید احاد مردم به ویژه نسل جوان را با ارزش های دینی و اسلامی آشنا ساخت.

حجت الاسلام شاهیوندی با بیان اینکه خداوند متعال کسی را خلیفه در روی زمین قرار می دهد که از همه جهت رشد کرده و به کمال رسیده باشد، خاطرنشان کرد: طلاب به عنوان کارشناس حوزه باید بدانیم که در جامعه ایی که قرار داریم آیا در بحث اسلامی بودن موفق بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه پیش از اسلام حجاب و پوشش نیز بوده است، عنوان داشت: عفاف و حجاب در جامعه امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس تبلیغات اسلامی نورآباد با تأکید بر اینکه زندگی های خود را باید بر اساس اسلامی و ایرانی تشکیل دهیم، عنوان داشت:  مطالعه جانبی نیز باید داشته باشیم و بیشتر از این ها در جامعه کارکنیم.

وی با تصریح به اینکه در ایام فاطمی، محرم، شب قدر و اعتکاف باید تلاش بیشتری انجام داد و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تبیین کرد، ادامه داد: طلاب و روحانیان باید افاصله بین حوزویان و مردم را شناسایی و فاصله را از بین ببرند.

حجت الاسلام شاهیوندی اخلاق و خوش رفتاری را ویژگی بارز مبلغان دین عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی باید ابتدا از خانواده خود شروع کنیم و جامعه و خانواده خود را از آتش جهنم نجات دهیم.

وی بیان داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی موجب تقویت ارزش ها در جامعه و بین نسل جوان می شود و آحاد مردم به ویژه نسل نو را در برابر آسیب های اجتماعی مصون می سازد.

حجت الاسلام شاهیوندی تأکید کرد: با تبیین و ترویج ارزش ها باید به مقابله با ضدارزش ها پرداخت و با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی باید جلوی نفوذ سبک زندگی غربی در جامعه و خانواده های ایرانی گرفته شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات