۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۵۶۱۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دشمن آسیب های اجتماعی را به جامعه دینی تزریق می کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تلاش دشمن برای براندازی نظام است و آسیب های اجتماعی را به جامعه دینی تزریق می کند از این رو ستاد ساماندهی می تواند در کاهش آسیب ها و پیشگیری از ورود آسیب ها نقش بسزایی داشته باشد.
رضایی

به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی اظهار داشت: در دین اسلام دو اصل مهم جهاد و تلاش برای رساندن پیام دین و دفاع از دین بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: تمام پیامبران الهی برای رساندن پیام دین مبعوث شدند، پیامبران تمام هستی خود در مسیر دین هزینه کردند تا راه گم نشود و مسیر را به بشریت نشان دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: این مسیر بدخواهان بسیاری دارد و همواره در طول تاریخ مورد هجمه و حمله فراوانی قرار گرفته است و تمام پیامبران برای ابلاغ پیام الهی با موانع متعددی مواجه شدند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: از ابتدای خلقت تاکنون این مشکلات بوده و خواهد بود، کسانی که دین را مانع مسیر خود و حکومت ها می دانستند به آن حمله کردند و دین را مورد هجوم قرار دادند.

وی ادامه داد: پیام رسانان دین در طول تاریخ هم مروجین و هم مدافعین دین بودند، ترویج دین و دفاع از دین تعریف شده است و حدومرز و پایانی ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حدود 250 هزار شهید را برای ارزش های اسلامی و حفظ دین تقدیم نظام کرده است، اگر دفاع در طول تاریخ نبود امروز هیچ خبری نیز از انسانیت و دین نمی بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه شهادت میلیون ها انسان در طول تاریخ برای حفظ دین بوده است، اظهار کرد: امام حسین(ع) برای همیشه در طول تاریخ یزید و یزیدیان را رسوا و نابود کردند و نابودی یزیدیان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تلاش دشمن برای براندازی نظام است و آسیب های اجتماعی را به جامعه دینی تزریق می کند از این رو ستاد ساماندهی می تواند در کاهش آسیب ها و پیشگیری از ورود آسیب ها نقش بسزایی داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ستاد ساماندهی می تواند رخنه هایی که در حوزه فرهنگی ایجاد شده را مسدود کند تا دشمنان ورود پیدا نکنند و این ستاد یک مرزبان خوبی برای حوزه دین است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات