۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۵۵۶۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خطبه فدکیه سندی روشن از بصیرت حضرت فاطمه در دفاع از ولایت است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از جایگاه ولایت با کسی تعارف نداشت و مقتدرانه در مسیر دفاع از ولایت گام برمی داشت، گفت: خطبه فدکیه سندی روشن از بصیرت و آگاهی حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی قائمشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این ایام را فرصتی برای تبیین بیشتر سیره عملی آن حضرت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه با بیان این که سیره حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه امروز دانست و افزود: دفاع آن حضرت ولایت بیش از پیش باید مورد توجه مدعیان ولایت مداری قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که برخی ها در کشور تنها شعار ولایت مداری را سر می دهند اما در عمل خلاف جهت ولایت و رهبری گام بر می دارند، تصریح کرد: ولایت مداری تنها به شعار نیست بلکه باید در عمل ثابت شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) تا پای جان از جایگاه ولایت دفاع کردند، بیان داشت: همه ما باید امروز ولایت مداری و دفاع از جایگاه ولایت را از حضرت فاطمه زهرا(س) بیاموزیم.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از جایگاه ولایت با کسی تعارف نداشت و مقتدرانه در مسیر دفاع از ولایت گام برمی داشت، خاطرنشان کرد: خطبه فدکیه سندی روشن از بصیرت و آگاهی حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در ادوار مختلف انقلاب اسلامی افراد و شخصیت های مختلفی بودند که نقش مؤثری در انقلاب داشتند، افزود: اما متأسفانه در ادامه مسیر دچار انحراف شدند و از مسیر ولایت و رهبری خارج شدند، اما حضرت فاطمه زهرا(س) تا پای جان از ولایت دفاع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ائمه معصومین(ع) در اوج مظلومیت زمان به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه آحاد جامعه اسلامی ادامه همان مسیری است که ائمه معصومین(ع) آغاز کردند، چون سعادت واقعی حرکت در راهی است که ائمه اطهار(ع) در آن قدم نهادند.

امام جمعه قائمشهر، بصیرت و زمان شناسی را از جمله دیگر شاخصه های حضرت فاطمه زهرا(س) برشمرد و تصریح کرد: آن بانوی نمونه جهان اسلام با آن بصیرت بالای خود با شناخت مناسب از شرایط دوران به دفاع ولایت شتافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه انقلاب و نظام اسلامی در چهار دهه اخیر همواره از بی بصیرتی عده ای خواص رنج برده است، خاطرنشان کرد: این عده خاص که خود را همراه انقلاب می دانستند در مواقع حساس نظیر و بحرانی کشور مسیر مناسب را انتخاب نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که کمتر به زندگی سیاسی حضرت فاطمه زهرا(س) توجه شده است، تصریح کرد: مجاهدت آن بانوی برجسته جهان اسلام در راه ولایت و امامت موجب حراست و ماندگاری جایگاه ولایت در جامعه اسلامی شده است.

امام جمعه قائمشهر، ملت بزرگ ایران مردمی با بصیرت، آگاه و هوشمند معرفی کرد و با بیان این که این مردم بصیرت و زمان شناسی خود را در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در بصیرت، ولایت مداری و زمان شناسی همواره از خواص و بسیاری از بزرگان نظام جلوتر بوده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آخرین حماسه ملت ایران در 22 بهمن را نمونه بارزی از بصیرت و زمان شناسی این ملت معرفی کرد و گفت: این مردم با خلق چنین حماسه ماندگاری بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام اسلامی را اثبات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که عوامل استکبار با تبلیغات گسترده تلاش کردند تا راهپیمایی امسال را بی رونق کنند، افزیود: اما ملت هوشیار و زمان شناس ایران اسلامی همواره پیشگام تر از دیگران حرکت می کنند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان این که همه دنیا به خوبی دید که 22 بهمن ایران تماشایی شده بود، بیان داشت: به طور حتم می توان گفت این حضور چند ده میلیونی ملت ایران رفراندوم دیگری در تثبیت جایگاه انقلاب و نظام اسلامی بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این حضور عظیم و بی سابقه و عزم و بصیرت مردم منشأ یک تحولی بزرگ بوده است، گفت: این حرکت، پاسخ دندان شکن به بیگانگان، دشمنان و سست عهدان بود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات