۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۵۵۳۳۳
در دانشگاه تهران؛

همایش استقلال و ارزش‌های جهانی برگزار می شود

همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» به همت کانون اندیشه جوان در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
همایش "استقلال و ارزش‌های جهانی"

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش«استقلال و ارزش‌های جهانی» در روزهای 28 و29 بهمن ماه 1396، به همت کانون اندیشه جوان در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این همایش اساتید و صاحب نظرانی همچون فؤاد ایزدی ، سید جلال دهقانی فیروز آبادی، حسین دهباشی، فرشاد مهدی پور ، شهریار زرشناس، کبری خزعلی، حجت الله عبدالملکی، مسعود اخوان فرد، مهدی پازوکی، عباس سلیمی نمین، ابراهیم رزاقی، علی ذوعلم و غلامعلی سلیمانی سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، استقلال و استقلال طلبی در تاریخ ایران، استقلال و تروریسم ؛ توافق‌نامه گروه ویژه اقدام مالی پول‌شویی FATF))، استقلال در آموزش و الگوی جهانی تعلیم و تربیت با توجه به سند ۲۰۳۰، اقتصاد ملی و جهانی شدن، جهانی شدن یا جهانی سازی، استقلال و مفاهیم مرتبط با آن در دنیای مدرن، استقلال، رسانه ها و فرهنگ جهانی از محورهای این همایش است.

همچنین قابل ذکر است، این همایش با مشارکت بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران، در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 28 و 29 بهمن 1396 از ساعت 14تا 18 در سالن شهید رجب بیگی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است./۸۴۱/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات