۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۵۵۱۲۳
امام جمعه بجنورد:

رسانه‌ها چشمان بیدار و دقیق نظام هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رسانه‌ها چشمان بیدار و دقیق نظام و ناظران خوبی برای مسؤولان و مردم هستند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیران رسانه‌ها، اظهار داشت: رسانه‌ها بستر بسیار مناسبی برای رشد و آگاهی مردم هستند و اگر به رسانه‌ها بها داده نشود فاجعه به بار خواهد آمد.

وی افزود: یکی از وظایف بسیار مهم رسانه‌های انقلابی، مقایسه ظلمات و تاریکی‌های دوران شاه با دستاوردهای عظیم انقلاب است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: رسانه‌ها باید دقیق باشند، حق را بگویند و نقاط ضعف و قوت را هم در نظر بگیرند تا جامعه همچون رودی بانشاط، روان و جاری باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به برخی نابسامانی در توزیع آگهی‌های دولتی در بین نشریات استان، ادامه داد: از نظر شهید مطهری تساوی و عدالت از هم جدا شده است و در بسیاری از موارد تساوی را عین ظلم می‌دانند؛ ازاین‌رو تساوی همیشه ارزش نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: مسؤولان و مدیران باید در توزیع آگهی‌ها و منابع بین رسانه‌ها و روزنامه‌های استان عدالت را برقرار کنند و لازم است به نشریات و روزنامه‌های داخلی استان بهای بیشتری داده شود.

وی اضافه کرد: در نظر گرفتن تعداد مخاطبان روزنامه‌ها در امر توزیع آگهی‌ها یک امر بدیهی است و باید مدیران استان در این خصوص دقت نظر بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: رسانه و روزنامه‌های انقلابی بازوان توانمند انقلاب و نظام هستند و باید مورد حمایت مسؤولان واقع شوند.

وی از مدیران نشریات، روزنامه‌ها و رسانه‌های استان خواست در امر نقدهای منصفانه و تشویق‌های به‌موقع همت بیشتری داشته باشند تا استان در مسیر توسعه قرار گیرد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات