۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۴۷۹۷
ایستاده پای انقلاب؛

مسؤولان مشکلات مردم را حل کنند

امام جمعه قرچک با بیان اینکه خدمت برای مردم همیشه انقلابی افتخار است، از مسؤولان خواست تا برای برون رفت از مشکلات راهی بیابند و گفت: لازم است تا مسؤولان در اسرع وقت مشکلات مردم را حل کنند.
دهه فجر قرچک حجت الله اسماعیلی قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع راهپیمایان باشکوه 22 بهمن این شهرستان با اظهار اینکه مردم ولایتمدار ما بار دیگر با حضور با شکوه خود حماسه آفریدند، درخشش مردم در این روز کم نظیراست، آفرین بر این غیرت و وفاداری، شور و شعور انقلابی!

وی ادامه داد: مردم ما ملتی هستند که آگاهانه و با اقتدار در کنار انقلاب و رهبر انقلابشان ایستاده اند، راه شهدای انقلاب را ادامه داده و پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در قرچک با ابراز اینکه امت مشهدالشهدای قیام 15 خرداد سال 42 با حضور حماسه ساز خود با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند، افزود: بار دیگر دیدیم که پیش‌بینی رهبری معظم انقلاب اسلامی به واقعیت پیوست، راهپیمایی امروز پرشورتر و تماشایی تر از گذشته شد و مردم با حضورشان پاسخ یاوه گویی های دشمن را دادند.

وی با یادآوری اینکه مردم گرفتار هستند و مشکلاتی دارند، خواهان رسیدگی به مشکلات آنان از سوی مسؤولان شد و مطرح کرد: با این حال مردم آمدند تا بگویند رهبر شجاع، دانشمند، فرزانه و فرزند زهرا(س) را تنها نخواند گذاشت و همراه او در برابر استکبار ایستادگی کرده و مقاومت می کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی اذعان کرد: خدمت و نوکری برای این مردم انقلابی و قانون مدارکه در تمام تنگناها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند افتخار بزرگی است، پس لازم است تا مسؤولان مشکلات ایشان را مرتفع کنند و برای برون رفت از مشکلات راهی بیابند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم ولایتمدار دشت 15 خرداد نشان ‌دادند که حتی اگر صدها سال هم از این انقلاب بگذرد، کماکان پشتیبان ولایت ‌فقیه خواهند بود، گفت: باید دانست تا زمانی که پشت رهبری ایستاده ایم موفق خواهیم شد و هر وقت که با ولایت زاویه ای پیدا شده خسارت دیده ایم، مردم با این حضورشان بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند و به دشمن جواب دشمن شکن دادند./804/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات