۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۵۴۷۸۲
ایستاده پای انقلاب؛

مردم با وجود مشکلات اقتصادی پایبند به آرمان های امام و انقلاب هستند

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی مردمی که با وجود مشکلات اقتصادی همچنان پایبند به آرمان های امام و انقلاب هستند را معجزه خواند و گفت: مردم به راه انقلابی خود ادامه می دهند.
عبدالوحید فیاضی عبدالوحید فیاضی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالوحید فیاضی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در اجتماع کثیر مردم قرچک به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز مردم به پاس گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب گرد هم آمده اند، گفت: انقلابی که قطعاً می توان گفت امام خمینی(ره) در آن پیام آور انقلاب اسلامی است و معجزه هست.

وی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این مردم معجزه اند که با وجود  تحریم ها، تهدیدات دشمن و مشکلات اقتصادی امروز بعد از گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی با استقامت در صحنه ایستاده و همچنان پایبند به آرمانهای امام و انقلاب و گوش به فرمان ولایت هستند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما اینجا نیامدیم که به آمریکا بگوییم که به ما پناه دهد، بلکه با حضورمان آمده ایم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران بزنیم، بگوییم نظام ستمشاهی را که برچیدیم و همواره آزادی به ارمغان رسیده از خون شهدا را گرامی خواهیم داشت.

فیاضی در پایان خطاب به راهپیمایان گفت: ای مردم به راه انقلابی خود ادامه دهید و هرگز سست نشوید، از غافله انقلاب عقب نمانید، ما چه باشیم و چه نباشیم اندیشه ها و آرمان های انقلاب و امام(ره) همواره جاویدان خواهد ماند./804/پ204/ب1

ارسال نظرات