۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۵۴۷۲۵
ایستاده پای انقلاب؛

مردم به رسالت خود عمل کردند، اکنون نوبت مسؤولان است

محمودی تلاش برای ارائه خدمات به مردم و رفع معضلات اقتصادی آنان را وظیفه همه مسؤولان دانست و گفت: مردم بارها آزمون خود را در صیانت از ارزشهای انقلاب پس داده‌اند و اکنون زمان آن است که مسؤولان به فکر مردم باشند.
سمیه محمودی - نماینده مردم شهرضا

سمیه محمودی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهمترین تحول تاریخ قرن بر بسیاری از بخشهای منطقه و جهان تأثیر گذاشت و باعث شد تا تحولاتی را شاهد باشیم که جز به تبع یک انقلاب بزرگ، هرگز بوجود نمی‌آمد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) دین و ارزشهای مذهبی را در جهان احیا کردند و در شرایط که بلوک شرق و غرب خاتمه دوران دینداری را اعلام می‌کردند، امام راحل عصر جدیدی را در تاریخ جهان آغاز کردند که در ان دین و اندیشه‌های مذهبی از جایگاه والایی برخوردار بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیانکه رهبر مظعم انقلاب همان مسیر امام خمینی(ره) را ادامه می‌دهند، تأکید کرد: در شرایط فعلی بصیرت انقلابی، بینش دینی، درک موقعیت سیاسی و حفظ روحیه ولایتمداری مهمترین نیاز جامعه و کشور است تا بتوانیم از موقعیت حساس فعلی نیز بگذریم.

محمودی با تأکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسلهای جوان و نوجوان جامعه اظهار کرد: افرادی که دوران ستم‌شاهی و استبداد سیاه را ندیده‌اند شاید به سختی باور کنند که روزگاری در این کشور همه امور با تدبیر بیگانگان و به دستور سفرای خارجی انجام می‌شد، اما واقعیت این است که در شرایط فعلی کشور ما در استقلال کامل و در بهترین شرایط دفاعی و اوج اقتدار نظامی قرار دارد که همه این دستاوردها تنها با تکیه بر توان داخلی و استعداد جوانان ایرانی بوده است.

وی جمهوری اسلامی را قدرت برتر منطقه دانست و تصریح کرد: بسیاری از دشمنان ایران به اقتدار همه‌جانبه جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند و دشمنان اصلی نظام همچون امریک و اسراییل نیز از همین مسئله نگران هستند و به هراقدامی دست می‌زنند تا موقعیت فعلی را به سود خود تغییر دهند اما نتیجه همه تلاشهای آنان انزوای بیشتر خودشان در مجامع جهانی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه سیاسی و یک تکلیف شرعی است، عنوان کرد: همه افراد با هر دیدگاه سیاسی و سلیقه اقتصادی باید امروز در صحنه حاضر شوند زیرا آنچه که امام خمینی(ره) از آن به عنوان یوم‌لله یا فرمودند و ۲۲ بهمن نیز مهمترین آنهاست، ارتباط مستقیم با امنیت کشور و استقلال آن دارد، بنابراین هرکس که خود را ایرانی و دوستدار انقلاب می‌داند باید امروز در صحنه حاضر شود.

محمودی تلاش برای ارایه خدمات به مردم و رفع معضلات اقتصادی انان را وظیفه همه مسؤولان دانست و افزود: مردم بارها آزمون خود را در صیانت از ارزشهای انقلاب پس داده‌اند و به وظیفه خود عمل کردند اکنون زمان آن است که مسؤولان بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه‌ای فقط برای خدمت به مردم، تأمین رفاه و آسایش آنان و رفع معضلات اقتصادی و معیشتی انان تلاش کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و اشتغال عنوان کرد: مردم و مسؤولان بارها ثابت کرده‌اند که اگر بخواهند می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند، انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب این فرصت را به همه افراد داده است که هرآنچه در توان دارند برای خدمت به کشور و مردم به کار بگیرند و اکنون زمان آن است که مسئولان برای رفع معضلات اقتصادی که مهمترین آنها بیکاری جوانان است، وارد عمل شوند./۸۶۸/پ203/ب1

ارسال نظرات