۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۷۱۹
ایستاده پای انقلاب؛

ثمره حضور آمریکا در منطقه چیزی جز جنایت و بدبختی نبوده است

حجت الاسلام عالمی گفت: ثمره حضور سربازان آمریکا و تفکر آمریکایی در منطقه، چیزی جز بدبختی مردم و کشتار آنها نبوده است.
حجت الاسلام علی عالمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهرضا، با بیان اینکه جمهوری سلامی ایران در شرایط فعلی در اوج اقتدار قرار دارد، عنوان کرد: رهبری که شجاعت را از امام حسین(ع) و تدبیر و سیاسات را از امام حسن(ع) آموخته است، بر اداره امور نظارت دارد.

وی با اشاره به بخشهایی از تاریخ ایران، گفت: رهبران آمریکا بهتر است به نیشابور بروند و بوسه پادشاه روم بر چکمه سرباز اشکانی را ببینند و بدانند که اگر خطایی کردند ممکن است اینگونه صحنه‌ها باز هم تکرار شود.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن روحیه اتحاد و همدلی مردم ایران است، بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب دانستند که همه اقشار جامعه باوجود اختلافات قومی و مذهبی در کنار یکدیگر می‌مانندو از ارزشهای خود دفاع می‌کنند، بنابرانی به دنبال از بین بردن این اتحاد هستند.

حجت الاسلام عالمی تخریب جایگاه علما، مراجع و ولایت فقیه را برنامه دیگر دشمنان انقلاب دانست و تصریح کرد: متفکران آمریکایی به درستی فهمیدند که مرجعیت و فرهنگ عاشورایی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، بنابراین اگر بتوانند به این دو رکن اساسی در انقلاب، آسیب بزنند به سایر اهداف خود نیز دست پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با ترویج اندیشه‌های خود به دنبال ایجاد و تقویت افکار و روحیات لیبرالیستی در جامعه است، بیان کرد: تلاشهای دشمن برای نفوذ اندیشه‌های مادی‌گرایانه و منحرف در حالی است که برخی عناصر فرصت‌طلب داخلی نیز به دنبال سوء استفاده از فرصتهای ایجاد شده هستند.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش با اشاره به بخشهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن روحیات انقلاب مردم هستند، اینها همان اعتقادی هستند که باعث پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی شد و هم‌اکنون نیز شهدای مدافع حرم را تربیت کرده است.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به ادبیات سیاسی رهبران آمریکا، عنوان کرد: اگر آنان گزینه‌هایی برای مقابله انقلاب در دست دارند باید بدانند که مردم ایران نیز گزینه‌هایی همچون اقتدار همه‌جانبه و شهادت‌طلبی و عدم پذیرش سلطه بیگانه و ستمگر را دارند؛ ثمره حضور سربازان آمریکا و تفکر آمریکایی در منطقه، چیزی جز بدبختی مردم و کشتار آنها نبوده است در حالی که ایرانیان در هرکجا رفتند به دنبال صلح و برقراری آرامش هستند چون قرآن کریم آنان را به صلح‌جویی، امر می‌کند.

وی اضافه کرد: به رییس جمهور امریکا توصیه می‌کنیم پیش از انجام هراقدامی و قبل از مطرح کردن هرسخنی، تاریخ معاصر ایران و دوران دفاع مقدس را مطالعه کند تا بداند ایرانیان با متجاوزان و دشمنان کشور و انقلاب چگونه رفتار می‌کنند./868/پ203/ب1

ارسال نظرات