۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۶۵۸
ایستاده پای انقلاب؛

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را سرافکنده تر می کند

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی گفت: ملت شریف ایران با حضور در این راهپیمایی بزرگ پیام کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی خواهند داد تا همچون چهل سال گذشته سرافکنده باشند.
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رفعتی،سخنگوی مدیریت حوزه‌های علمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: همه ساله ملت غیور، شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و میثاق می‌کنند.

وی اظهار داشت:‌ خلق حماسه 22 بهمن‌ماه نیازمند حضور پرشور مردم در این راهپیمایی است، چرا که دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این نظام را تضعیف و انقلابیون سراسر جهان را ناامید کنند.

مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه ابراز داشت:‌ دشمنان انقلاب اسلامی ایران سالیان سال است که امید بسته‌اند، این نظام چهلمین سال تولد خود را جشن نگیرد، علیرغم میل آنها ملت شریف ایران با یاری حضرت ولیعصر(عج) چهلمین سالگرد این انقلاب را با برپایی جشنی با شکوه و با عظمت گرامی ‌خواهند داشت.

وی با اشاره پیامهای فراوان این راهپیمایی میلیونی، تصریح کرد: ملت شریف ایران با حضور در این راهپیمایی بزرگ پیام کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی خواهند داد تا همچون چهل سال گذشته سرافکنده باشند.

سخنگوی حوزه با بیان این که راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پیام مهمی به مسؤولان و کارگزاران کشور دارد، عنوان کرد: مدیران و مسؤولان باید قدردان، دست‌بوس و خدمتگذار این ملت شریف باشند.

وی افزود: این ملت سزاوار خدمت و عدالت است از این رو مسؤولان باید با نصب عدالت و برپایی اقتصاد مقاومتی در رفع تبعیض و ظلم و رفع مشکلات اقتصادی تلاشی مضاعف در پیمودن راه انقلاب داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه این راهپیمایی ‌امید مردم نسبت به نظام اسلامی، آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب استوارتر می‌کند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات