۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۵۲۷۹۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دانشجویان شور و شعور را به هم پیوند بزنند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دانشجویان چشمان بیدار نظام‌اند و باید شور انقلابی و شعور علمی‌شان را به هم پیوند بزنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، اظهار داشت: شور و احساسات پاک و روحیه جهادی و انقلابی دانشجویان موج می‌زند که این روحیه قابل‌تحسین است.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب در دانشگاه‌ها خفقان عمیقی وجود داشت و آزادی دانشجویان در بیان مسائل و دغدغه‌های بسیار پایین بود؛ اما در حال حاضر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشجویان در بسیاری از صحنه‌های و تصمیمات کلان کشور دخیل‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه رهبری جوانان این دوران را بهتر از جوانان ابتدای انقلاب می‌دانند، افزود: این‌یک واقعیت است و رهبر معظم انقلاب بر روی جوانان به‌ویژه دانشجویان حساب خاصی باز کرده‌اند و جوانا را چشم‌های بیدار و بازوان توانمند نظام و انقلاب می‌دانند که این‌یک ارزش است.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی یک ارزش است، افزود: باید دانشجویان انقلابی نسبت به مسائل جامعه حساس باشند و موانعی که در مسیر راه وجود دارد، آن‌ها را دلسرد نکند.

وی با اشاره به اینکه چشمان بیدار دانشجویان در برخی مواقع عامل اصلی بیداری مسؤولان است، تصریح کرد: خستگی و ناامیدی نباید ما را تکلیفمان و آرمان‌های انقلاب بازدارد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی از دانشجویان انقلابی خواست شور انقلاب و شعور را به هم پیوند بزنند و در امر تحصیل اهتمام جدی داشته باشند و سعی کنند در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنند، جزء بهترین‌ها باشند تا در مقابل رقبای مخالف زیر سؤال نروند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: عده‌ای باید ابوذروار ولی با ادبیات و گفتاری خاص نسبت به بیان مسائل و مشکلات همت داشته باشند تا بتوان آسیب‌های موجود در جامعه را کاهش داد./9314/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات