۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۵۲۷۸۷
در ایام دهه فجر صورت می گیرد؛

آغاز به کار مجمع قرآنیان و انجمن خیران قرآنی در خراسان جنوبی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به آغاز به کار مجمع قرآنیان استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: مجمع قرآنیان استان با حضور چهره های شاخص و ممتاز قرآن کریم استان و با هدف ایجاد اتحاد و همدلی در میان جامعه قرآن و برنامه ریزی مناسب در خصوص فعالیت های قرآنی راه اندازی می شود.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی بود و این انقلاب بر اساس باورها و اعتقادات مردم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حضور رهبری الهی و وجود مردم در صحنه دو ویژگی برای شکل گیری انقلاب بوده است، گفت: انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها متفاوت است، این انقلاب از دل مردم، برای مردم و توسط مردم شکل گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: برای به وجود آمدن انقلاب اسلامی هزینه سنگینی شده است و هر سال که از عمر انقلاب می گذرد شاهد عمیق تر شدن ریشه های انقلاب هستیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به کمیته قرآنی و انجمن های اسلامی هیئات مذهبی، تصریح کرد: در مجموع بیش از 280 عنوان برنامه در کمیته های قرآنی و انجمن های اسلامی هیئات مذهبی در ایام دهه فجر استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی، برگزاری دوره تخصصی تربیت داوری قرآن کریم، افتتاح کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، برگزاری سلسله جلسات گفتمان دینی در مدارس و حوزه های علمیه استان، فعالیت 150 مشاور مذهبی خواهر در سطح مدارس استان، جشنواره قرآنی خانواده، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و برگزاری همایش فاطمیون از جمله برنامه های شاخص در ایام دهه فجر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین تجلیل از چهره های شاخص هیئات مذهبی، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه، افتتاح خانه عالم، برگزاری همایش حفاظ قرآن کریم، همایش تجلیل از مربیان و محفل انس با قرآن، همایش الگوی فاطمی از دیگر برنامه های شاخص در ایام دهه فجر استان می باشد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به جشنواره های قرآنی کودک و نوجوان، اظهار کرد: این جشنواره ها با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در میان کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف قرآنی برگزار می شود.

وی به آغاز به کار مجمع قرآنیان استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: مجمع قرآنیان استان با حضور چهره های شاخص و ممتاز قرآن کریم استان و با هدف ایجاد اتحاد و همدلی در میان جامعه قرآن و برنامه ریزی مناسب در خصوص فعالیت های قرآنی راه اندازی می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همچنین انجمن خیران قرآنی استان با هدف پشتیبانی مردمی فعالیت های قرآنی و شناسایی خیران آغاز به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر بیش از 400 نفر مبلغ بومی و غیربومی برای تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناطق محروم استان اعزام می شوند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات