۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۵۲۵۶۲

پذیرش ۳۰ طلبه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده صدا و سیما

مدیر آموزش دانشکده صدا و سیمای قم از پذیرش ۳۰ دانشجو از میان طلاب سطح ۲ حوزه علمیه در مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده خبر داد.
دانشکده صدا و سیما قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وحید حیاتی در نشستی خبری که پیش از ظهر امروز در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد، با اشاره به اعلام فرآیند جذب دانشجو در این دانشکده عنوان کرد: تمرکز دانشکده صدا و سیمای قم در پذیرش دانشجو بر روی جذب طلاب سطح دو که مقطع کارشناسی را در حوزه های علمیه گذرانده اند متمرکز شده است.

وی افزود: طلاب برای این وظیفه مهم که در واقع تحصیل در رشته های مرتبط با ارتباطات و رسانه های جمعی است پذیرش شده و اهداف این دانشکده که تربیت نیروی توانمند با توجه به فعالیت حرفه ای رسانه ای با توجه به معارف دینی است از سوی آنها دنبال می شود.

مدیر آموزش دانشکده صدا و سیمای قم تصریح کرد: فرآیند پذیرش براساس ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور و با توجه به نظامات سازمان صدا و سیما و دانشکده دین و رسانه قم صورت می گیرد.

وی با اشاره به زمان ثبت نام پذیرش دانشکده صدا و سیمای قم خاطرنشان کرد: ثبت نام از اول بهمن آغاز شده و تا 15 بهمن ادامه دارد و طلاب علاقمند می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی www.golestan.irib.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حیاتی ادامه داد: دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو نیز بر روی پایگاه اطلاع رسانی دانشکده صدا و سیمای قم به نشانی: www.qomirib.ac.ir قرار دارد و طلاب می توانند با مراجعه به این پایگاه از شرایط ثبت نام و شرکت در این آزمون مطلع شوند.

وی ابراز کرد: آزمون ورودی  13 اردیبهشت ماه 97 برگزار و برگزیدگان با طی مراحل پذیرش و مصاحبه می توانند از مهرماه سال آینده در این دانشکده مشغول به تحصیل شوند.

مدیر آموزش دانشکده صدا و سیمای قم در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع 30 دانشجو در سهرشته علوم ارتباطات اجتماعی، تولید سیما و ادبیات نمایشی از بین شرکت کنندگان در این دانشکده پذیرش شده و مشغول به تحصیل می شوند./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات