۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۸۹۵۴
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

وجود اشرافیت در برخی مسؤولان دولتی اعتماد و اعتقاد مردم را سست می کند

نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان تأکید کرد: باید حالت اشرافیتی که در برخی مسؤولان دولتی وجود دارد از بین برود چرا که اشرافیت بین دولت و مردم فاصله می اندازد.
حجت الاسلام و المسلمین دیرباز

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم گفت: رهبر انقلاب تأکید کردند که اغتشاشگران باید از صف مردم که مطالبات و اعتراضات به حقی داشتند جدا شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب راه حل مشکلات را نیز فرمودند و تأکید کردند که دولتمردان باید بیشتر وقت بگذارند، کار کنند و زحمت بیشتری بکشند، به نظر می رسد حتی اگر در زمان باقی مانده از سال 96 مسؤولان عالی رتبه کشوری وقت بشتری بگذارند و کار کنند نتایجی حاصل خواهد شد.

رییس دانشگاه قم با بیان این که جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق مشکلات بسیاری را حل می کند، اظهار داشت: دادستان کشور اعلام می کند بیش از هزار کانتینر کالاق قاچاق وارد کشور می شود که این مسأله کمر تولید داخلی را می شکند.

وی ادامه داد: رهبر سال 96 را به سال تولید و اشغال نامگذاری کردند، تولیدات داخلی باید بازار عرضه داشته باشند که اگر بازار مصرف داخلی با کالاهای خارجی اشباع شود کارخانه ها عملا به انبار تبدیل خواهد شد، باید مشکلات اساسی کشور را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز ابراز داشت: ممکن است که کارهایی شده باشد اما دولت باید بیشتر کار کند تا مردم متوجه شوند و لمس کنند که مشکلات آن ها کاهش پیدا کرده است، حل برخی مشکلات پیچیده شده اما باید کار کرد، رهبر انقلاب نیز نسبت به آینده کشور ابراز امیدواری کردند که سبب امید پیدا کردن مردم می شود.

وی عنوان کرد: باید حالت اشرافیتی که در برخی مسؤولان دولتی وجود دارد از بین برود چرا که اشرافیت بین دولت و مردم فاصله می اندازد و اعتماد و اعتقاد مردم را سست می کند، اگر کار صورت گیرد امید است تا پایان سال مردم تغییراتی را حس کنند./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات