۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۵۴۸۶۷۴
آیت الله موسوی اصفهانی:

طلاب زندگی خود را برپایه خدامحوری مستحکم کنند

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: طلبه ای که خدامحور درس خواند و خدامحور تبلیغ کرد به نتیجه مطلوب خواهد رسید، خوشا به حال کسی که در راه خداوند متعال قدم گذاشته و نفس خود را خدامحور تربیت کرده است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان چهارشنبه شب در حسینیه کوی طلاب شهر همدان در جمع طلاب همدانی گفت: طلاب علوم دینی باید خودسازی را از اول راه طلبگی آغاز کنند.

وی تصریح کرد: اگر طلبه ای از آغاز راه طلبگی به فکر رسیدن به جایگاه و مقامی باشد نمی تواند در این راه الهی به موفقیت برسد.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به ضرورت وظیفه شناسی طلاب علوم دینی و مبلغان خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان باید وظیفه محور به فعالیت های درسی و تبلیغی خود بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به زندگی علمای ربانی بیان داشت: علمای ربانی با اخلاص و ایثار در راه دین قدم گذاشته و زندگی خود را بر پایه خدامحوری مستحکم کرده بودند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: اگر کسی ببیند که برای جایگاهی ساخته نشده و یا کسی بهتر از او در این راستا وجود دارد و برای رضای خداوند متعال راه را برای پیشرفت اسلام هموار کند قطعا رستگار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه محوری علمای ربانی اظهار داشت: اگر علمای ربانی با وظیفه محوری و ایثار راه را برای آیت الله بروجردی ها هموار نمی کردند هیچ گاه اسلام پیشرفت نمی کرد.

وی در پایان به طلاب توصیه کرد: طلبه ای که خدامحور درس خواند و خدامحور تبلیغ کرد به نتیجه مطلوب خواهد رسید، خوشا به حال کسی که در راه خداوند متعال قدم گذاشته و نفس خود را خدامحور تربیت کرده است./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات