۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۶۰۹۲
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

بصیرت چراغ راه مؤمن در تاریکی های فتنه است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی هر لحظه به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند و در این مسیر تمام تلاش و نیروی خود را به کار گرفته اند که هر بار با بصیرت مثال زدنی ملت ایران خنثی می شود.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: بصیرت چراغ راه مومن در تاریکی های فتنه است.

وی افزود: هنگامی که فتنه ها زیاد می شوند و انسان قادر به شناخت راه درست و حق از باطل نیست این بصیرت است که چون چراغی راه هدایت را به انسان نشان خواهد داد.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: تقوا یکی از راه های موثر در بصیرت افزایی است و انسان اگر تقوا پیشه کند مطمنا راه سعادت و رستگاری را در پیش خواهد گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابزار داشت: فتنه هایی که در کشور اتفاق می افتد مردم مومن ایران با بصیرت در مقابل آنها می ایستند و اجازه بهره برداری به فتنه گران را نمی دهند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از پیروزهای قاطع جبهه مقاومت به رهبری ایران بشدت خشمگین شده اند و برای انتقام گیری تمام استکبار جهانی و ارتجاع عرب در یک خمیه بر علیه ایران اسلامی جمع شده اند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: گروهک منافقین، سلطنت طلبها و تمامی دشمنان انقلاب اسلامی مانند سال ۸۸ شمشیر را علیه ملت از رو بستند و با ایجاد نا آرامی قصد زخمی کردن نظام قدرتمند اسلامی را داشتند.

حجت الاسلام تقوایی عنوان داشت: مردم از دولت مطالبات به حقی دارند و با راهپیمایی و تجمعات مسالمت آمیز به دنبال پیگیری مطالبات خود از دولت هستند که از سوی ضد انقلاب ها به حاشیه رفته و منحرف شد.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی هر لحظه به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند و در این مسیر تمام تلاش و نیرو یخود را به کار گرفته اند که هر بار با بصیرت مثال زدنی ملت ایران خنثی می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: یکی از وظایف طلاب و روحانیان بصیرت افزایی در جامعه و تبیین نقشه های شوم دشمنان برای مردم است.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: حضور دشمن شکن ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران باز دیگر ثابت کرد که در راه ارزش ها و آرمانهای دینی و انقلابی خود هرگز پای معامله نخواهند نشست و تا آخر پای نظام و رهبری خواهند ماند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات