۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۴۵۵۵۶
سرپرست حوزه های علمیه نورآباد:

ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند

سرپرست حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به تجمع مردم در اعتراض به وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه گفت: دولت به نقد منصفانه مردم پاسخ مثبت می دهد و در برابر مردم باید هوشیار باشند این تجمع ها زمینه ساز نفوذ دشمنان نشود.
حجت الاسلام امیدیان لرستان

حجت الاسلام سعید امیدیان، سرپرست حوزه های علمیه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تجمع اخیر مردمی در اعتراض به وضعیت معیشتی خویش در سراسر کشور بیان داشت: آزادی بیان از مؤلفه های مشروع جمهوری اسلامی است مردم حق دارند مواضع خود را ابراز کنند و اما این حرکت باید در چارچوب قانون باشد.

وی با اشاره به فشار تحریم ها و مشکلات اقتصادی و بیکاری افزود: مردم باید هوشیار باشند این تجمع ها فرصتی برای نفوذ بیگانگان نشوند.

سرپرست حوزه های علمیه نورآباد با بیان اینکه تجمع مردم نباید فرصتی فراهم سازد که موجب تضعیف نظام شود و اصول متزلزل نشود، عنوان داشت: این مردم دوستدار نظام هستند و از وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه درد می برند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: زبان رسا و برنده رهبری زبان گویای مردم است و همواره رفع مشکلات مردمی در اولویت قرار دارد چراکه این مردم سرمایه های نظام هستند.

حجت الاسلام امیدیان با تأکید بر ضرورت مدیریت این تجمع ها و جلوگیری از نفوذ بیگانگان خاطرنشان کرد: تجمع مردمی اگر گسترش یابد زمینه ساز نفوذ بیگانگان شده و با انحراف مسیر اعتراض مردم به امنیت و آرامش مردم ضربه می زند.

وی با اشاره به هتک حرمت در تجمعی اعتراض آمیز مردم از وضعیت معیشتی کشور گفت: این اقدامات وقیحانه مردم نیستند بلکه برخی نفوذی هستند که مخالف نظام و انقلاب بوده و می خواهند مسیر را منحرف کنند.

عضو شورای حوزه علمیه لرستان با تأکید بر هوشیاری ملت ایران اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی نباید به راحتی فریب بخورند و خواسته یا ناخواسته به دام شیطان بیفتند.

وی با اشاره به اعلام حمایت ترامپ از ملت ایران خاطرنشان کرد: این اقدام، حرکتی شوم بوده و غربی ها می خواهند حوادث عراق و سوریه تکرار شود.

دولت به نقدهای منصفانه مردم پاسخ می دهد

حجت الاسلام امیدیان با بیان اینکه دولت و مسؤولان موظف هستند که نقدهای منصفانه مردم را پاسخ دهند، گفت: مرم نیز باید به صورت قانونی خواسته های خود را به گوش دولت برسانند و اجازه ندهند دشمنان به ناموس و مملکت ضربه ای بزند و در برابر توطئه های استکبار هوشیار باشند./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات