۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۴۵۲۷۵
مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه:

بزرگترین افتخار ملت ایران قیام برای خدا است

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه گفت: مردم ایران برای آن قیام کردند که زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند و بزرگترین افتخار آنان قیام لله است.
محمد وحدتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد وحدتی پنجشنبه شب در همایش بصیرت و میثاق با ولایت که به مناسبت 9 دیماه در مسجد فاطمیه شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: دشمنان پس از بررسی تاریخ انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که ولایتمداری ملت و اینکه نتوانستند مردم را به خیابانها بیاورند شکست خورده‌اند پس تلاش کردند تا نخست جایگاه ولایت را متزلزل کنند و در گام بعدی مردم را به بهانه تقلب به خیابانها بیاورند.

وی ادامه داد: مردم ایران انقلاب کردند و قدم در راهی گذاشتند که ثمره نهایی آن زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، مهمترین افتخار آنان نیز قیام لله است به همین دلیل سختیهایی را تحمل می‌کنند اما دشمنان این مسائل را متوجه نشده‌اند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: فتنه‌گران به خوبی می‌دانستند که احمدی نژاد رأی می‌آورد، آمریکایی ها هم از این مسأله احساس خطر کرده بودند تا جایی که اوباما از موضع ضعف نامه‌ای را به رهبر انقلاب اسلامی نوشت اما در شرایطی که دشمنان از مقابله با انقلاب اسلامی ناامید شده بودند افرادی در داخل کشور به یاری آنان رفتند و در کشور اغتشاش کردند.

وحدتی گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که باید با استفاده از نقاط قوت انقلاب به آن ضربه بزنند به همین دلیل تلاش کردند تا در جریان فتنه 88 رهبران حکومت اسلامی به عنوان یزید و دشمنان دین را به عنوان حامیان اهل بیت(ع) معرفی کنند.

وی اظهار کرد: تاریخ انقلاب نشان داده است که نزدیکترین افراد به انقلاب نیز ممکن است از مسیر حق منحرف شوند همانطور که منتظری و موسوی اینگونه شدند؛ ما در دوران حساسی قرار داریم و لازم است با تبعیت از تدابیر رهبری خود را از فتنه‌ها حفظ کنیم./868/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات