۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۴۴۷۵۰
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

تشریح آخرین وضعیت جسمانی حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی

نوه حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی درباره آخرین وضعیت جسمانی این استاد اخلاق حوزه توضیحاتی ارائه کرد.
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و نوه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره آخرین وضعیت جسمانی این استاد اخلاق حوزه توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی حدود 10 روز پیش کسالتی پیدا کردند و در بیمارستان بستری شدند، ایشان دچار سرماخوردگی شدید شدند و از آنجایی که بیماری ریوی دارند و تنفس برای ایشان سخت است، بیماری ریوی با سرما خوردگی تشدید شد و در بیمارستان بستری شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اظهار داشت: ایشان 8 روز در بیمارستان بستری بودند و بحمدالله دو روز پیش از بیمارستان مرخص شدند و به منزل بازگشتند و خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوب و عادی دارند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی مشکل ریوی دارند و هر از چند گاهی باید برای درمان به بیمارستان مراجعه کنند اما خوشبختانه الان شرایط خوبی دارند و وضعیت ایشان عادی است.

رییس پژوهشگاه فقه نظام ابراز داشت: از مردم عزیز ایران اسلامی می خواهیم که برای سلامتی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی دعا کنند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی متولد ۱۳۱۵ در رفسنجان و از یاران آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی در نهضت ملی شدن صنعت نفت، از همکفران و یاران سید نواب صفوی و گروه فداییان اسلام و از قدیمی ترین شاگردان و یاران حضرت امام خمینی(ره) است که اخیرا بر اساس کسالت در بیمارستان بستری شده بود.

خبرگزاری رسا برای حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی استاد حوزه علمیه آرزوی سلامتی دارد./1323/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات