۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۴۴۵۱۳
امام جمعه شهرضا:

مسؤولان از حال و روز مردم خبر ندارند

امام جمعه شهرضا گفت: مسؤولان از وضعیت معیشتی مردم خبر ندارند چون اگر خبر داشتند تا این اندازه به آنها سخت‌گیری نمی‌کردند.
یعقوبی - شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرضا که در محل فرمانداری شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست پس اداراتی همچون اداره امور مالیاتی نباید تا این اندازه به مردم سخت‌گیری کنند، مردم باید مالیات را از درآمد خود پرداخت کنند اما وقتی درآمدی وجود ندارد به ناچار مالیات را از اصل سرمایه خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان از حال و روز و وضعیت معیشت مردم خبر داشتند و گاهی در کوچه و بازار عبور می‌کردند اینگونه به مردم سخت نمی‌گرفتند، اعلام شد استاندار یک روز با مترو به محل کار خود رفتند، این کارها چه سودی دارد؟ باید به فکر کسانی باشیم که حتی کفش ندارند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: امام راحل صداوسیما را دانشگاهی برای ترویج معارف دینی و خدمت به مذهب می‌دانستند اما متأسفانه این رسانه ملی اخبار مختصری را از نماز جمعه پخش و به جای آن برخی از برنامه‌ها را چندین بار تکرار می‌کند؛ در حالی که برخی از مردم از خرید نیازهای روزانه خود عاجز هستند در مورد تنقلات شب یلدا تبلیغات گسترده پخش می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی اذعان کرد: متأسفانه بانکها در حالی که وضعیت اقتصادی مردم وخیم است با اعمال فشار به آنان خانه و اموال وام گیرنده یا ضامن را توقیف می‌کنند؛ دولت فقیر نیست بلکه این مردم هستند که فقیر هستند در حالی که از همه آنچه در توان داشتند برای پیروزی انقلاب و مقابله با دشمنان استفاده کردند پس باید پیش از این به آنها خدمت شود.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل در ابتدای انقلاب بر اساس حکم فقهی اجازه دادند که افرادی که زمین موات را احیا کنند مالک آن شوند اما برخی از ادارات ملک شخصی مردم را که سالها است بر روی آن کار می‌کنند را به نفع دولت مصادره می‌کنند در حالی که اصلاً موجودیت و اموال خود دولت نیز متعلق به مردم است./868/پ203/ب1

ارسال نظرات