۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۴۴۳۲۹
آیت الله سلیمانی:

کشور به دانشجویی نیاز دارد که خود را در مقابل غرب نبازد

آیت الله سلیمانی گفت: غرب می‌خواهد یک جوان ایرانی شبیه به یک ایرانی نباشد و حتی لباس پوشیدن او را تغییر دهد، امروزه کشور به دانشجویانی نیاز دارد که خود را در مقابل غرب نباختند و به سبک یک ایرانی زندگی کردند.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان آیت الله عباسعلی سلیمانی، امشب در گردهمایی نخبگان دانشگاهی که در سالن اجتماعات ولی امر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: شایستگی و تلاش فراوان می‌تواند یک نخبه به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه نخبگان نشان دهنده افتخار یک ملت هستند ادامه داد: ما نباید خود را کوچک بشماریم، ما فکری بزرگتر از آن که بر فکر ما نوشته اند داریم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شهر سوخته می تواند نشان دهنده افتخار این کشور باشد که نخستین چشم مصنوعی در آن پیدا شده است.

وی با تأکید بر خودکفایی افزود: امروزه «نمی‌توانیم» و «نمی‌شود» معنی ندارد؛ ما باید شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را تاج سر خود کنیم، غرب می‌خواهد یک جوان ایرانی شبیه یک ایرانی نباشد و حتی لباس پوشیدن ایرانی ها را تغییر دهد.

آیت الله سلیمانی خطاب به دانشجویان عنوان کرد: امروزه فصل سازندگی و شکوه و رساندن کشور به مقام های بالا است؛ دانشجویان باید تلاش کنند تا در چنین شرایطی باعث اقتدار و شکوه شوند، مانند شهدای ما که با تلاش و کوشش باعث اقتدار کشور شدند.

وی در پایان ابراز داشت: دانشگاه ها باید نیازمندی های کشور را پیدا کنند و با معرفی نخبگان، نیازهای کشور را برطرف کنند، کشور امروزه به دانشجویانی نیاز دارد که خود را در مقابل غرب نباختند و به سبک یک ایرانی زندگی کردند./831/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات