۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۴۳۲۵۶
رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی مطرح کرد؛

فعالیت ۴۰ هزار سایت وهابیت برای شبهه افکنی دینی

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: ۴۰ هزار سایت وهابیت برای شبهه افکنی دینی در فضای مجازی فعال است؛ این در حالی است که تنها ۲۰۰ پایگاه در مقابله با این هجمه فعالیت دارد.
وهابیت سلفیت افراطی گری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، علی برزگر، رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در اجلاس نماز با محوریت «نماز و فضای مجازی» به چالش های فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: مهم ترین چالش های فضای مجازی، دینی و مذهبی است؛ به گونه ای که با بیان آزاد افکار و عقاید، نظرات مغایر دین و مذهب به دیگران تحمیل می شود.

وی اذعان کرد: ۴۰ هزار سایت وهابیت برای شبهه افکنی دینی در فضای مجازی فعال است و تنها ۲۰۰ پایگاه در مقابله با این هجمه فعالیت دارد.

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی ایجاد شکاف بین انقلاب و نظام با مردم را از دیگر چالش های فضای مجازی اعلام کرد و افزود: دشمن در تلاش است با بزرگنمایی ضعف ها و بی ارزش نشان دادن دستاوردها، نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

برزگر ترویج خرافه گرایی و عرفان های دروغی در فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمنان با طرح ارتباط با عوامل دیگر و مسائل ماورایی القا می کنند که نیاز به عبادت برای تغییر حال و ارتباط با خداوند وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال گسترش تاثیرپذیری از فرهنگ صهیونیسم است، گفت:  متاسفانه دشمنان در فضای مجازی یهودی ها را منادی فرهنگ و فلسطین را موضوع عربی و بی ارتباط با ایران و عجم معرفی می کنند درحالی که براساس سنت پیامبر بی تفاوتی نسبت به حال مسلمانان درست نیست.

برزگر جدایی از فرهنگ مهدویت و انتطار را از دیگر حربه های دشمنان در فضای مجازی خواند و گفت: متاسفانه امروز حضرت مهدی (عج) را در فیلم ها با خشونت مطرح می کنند. 

وی افزود: اخیرا در فیلم آمریکایی که در شبکه های مجازی و سینماها اکران شد مهدی موعود (عج) را رهبر داعش معرفی کردند که با ظهورش داعش مجددا تشکیل خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: مسائل جنسی از دیگر آسیبهای فضای مجازی است که با گرایش جوانان به این سمت بنیان خانواده سست می شود.


وی تصریح کرد: کاهش تاثیرپذیری فرزندان از والدین، اشاعه فرهنگ مدگرایی، تشویق به هنجارشکنی و آشوب گرایی، اعتیاد به اینترنت و پایین آوردن راندمان علمی و دوستیابی اینترنتی از دیگر چالش های فضای مجازی است.

برزگر با اشاره به تاثیر فضای مجازی در جنبه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی گفت: طبق فرموده رهبری فضای مجازی، در واقع فضای حقیقی است؛ چراکه حقیقتا اثرگذار  است. /۹۳۶/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات