۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۵۶۰
رییس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

عربستان سعودی عاملی برای اجرای دستورات استکبار در منطقه است

رییس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عربستان سعودی را عاملی برای اجرای دستورات استکبار در منطقه دانست و گفت: مردم مظلوم یمن تنها به جرم اینکه خواهان تشکیل حکومت اسلامی مستقل هستند آماج بمب های آل سعود قرار گرفته اند.
یمن

حجت الاسلام علی شریفی رییس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت نظام کودک کش سعودی گفت: در عصر حاضر که به نام عصر اطلاعات و تکنولوژی نام گرفته و مردم باید در کمال استقلال و آزادی زندگی کنند متاسفانه مردم مظلوم یمن گرفتار بی عدالتی و وحشی گری از جانب کشوری به ظاهر مسلمان شده اند.

وی در ادامه افزود: علیرغم اینکه کشور عربستان سعودی داعیه ام القرای جهان اسلام بودن را دارد اما افرادی بر این کشور حاکمیت دارند که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و خلق و خوی حیوانی در وجود آنها تجلی یافته و بی محابا به جان مردم مظلوم و بی دفاع یمن افتاده و روز به روز این مردم را آماج بمب های خود قرار داده و به اشکال مختلف به مردم مظلوم آسیب وارد می کنند.

رییس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: رژیم منحوس آل سعود، متاسفانه از طریق بمباران هوایی، محاصره های اقتصادی و مسدود کردن تمامی مرزهای آبی و خاکی و همچنین جلوگیری از کمک های مردمی در حق مردم مظلوم یمن جفا می کند.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: مردم بی دفاع یمن به لحاظ خوراک و پوشاک در مضیقه اند و کودکان بی گناه یمنی نیز در اثر فقر غذایی از بین می روند، از طرفی نیز نبود امکانات بهداشتی و عدم دارو سبب شده تا مردم مظلوم یمن بر اثر بیماری های وبا، طاعون، دیفتری و دیگر امراض جان بسپارند.

وی اضافه کرد: تمامی ظلم و ستم هایی که آل سعود خبیث در حق مردم مظلوم و بی دفاع یمن انجام روا می دارد به دلیل قساوت قلب حاکمان ظالم این رژیم منحوس است که به خاطر هیچ و پوچ، مردم بی دفاع یمن که می خواهند به طور مستقل در لوای دین مبین اسلام، حکومت اسلامی برخاسته از آرای مردمی تشکیل دهند را به خاک و خون می کشند.

رییس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: آل سعود با به رسمیت نشناختن حقوق و خواسته به حق مردم یمن، قصد جان این مردم فقیر و بی دفاع را کرده و آنان را از بین می برد.

حجت الاسلام شریفی بیان داشت: مردم مظلوم یمن تنها به جرم اینکه خواهان تشکیل حکومت اسلامی مستقل هستند و می خواهند سرنوشت شان را خودشان تعیین کنند آماج بمب های آل سعود قرار گرفته اند.

وی افزود: مردم مظلوم یمن، مدت های زیادی است که زیر سلطه حاکمانی مستبد بوده و زیر بار استعمار به سر می برده اند، درحال حاضر، به دلیل به خطر افتادن منافع استعمار، مردم یمن انواع ظلم و ستم ها را از جانب آل سعود تحمل می کنند.

رییس اداره آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از سیاست های استعمارگران است که تا جایی که قدرت دارند بر سر مردم و جامعه ای که مظلوم هستند فشار می آورند تا زیر بار ظلم و ستم نابود شوند، اما به برکت بیداری اسلامی، مردم یمن نیز آگاه شده و نمی خواهند زیر بار ظلم و ستم بمانند و قصد دارند با تشکیل حکومت اسلامی مستقل، برای همیشه از یوغ استعمار خلاصی یابند.

حجت الاسلام شریفی ابرازداشت: عربستان سعودی عاملی برای اجرای دستورات آمریکا و رژیم صهیونیسم شده و اجازه نمی دهد تا مردم مظلوم یمن آزادانه حکومت اسلامی را تشکیل دهند و زیر لوای پرچم اسلام به نحوی که دین مبین اسلام تعیین کرده است زندگی کنند، بنابراین رژیم خبیث آل سعود، مردم بی دفاع یمن را در مضیقه قرار داده و مانع از استقلال و آزادی این مردم مظلوم می شود.

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه هر مسلمانی است که در حد توان خود از مردم مظلوم و بی دفاع یمن حمایت کند و نسبت به سرنوشت آنان بی تفاوت نباشد، البته جمهوری اسلامی ایران با تأسی از آموزه های ناب اسلامی به یاری مظلومان می شتابد./851/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات