۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۴۱۲۴۴
امام جمعه زاغه:

خودسازی مهم ترین ویژگی منتظران ظهور است

امام جمعه شهرستان زاغه با بیان اینکه منتظر واقعی کسی است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد، گفت: خودسازی مهم ترین و نخستین ویژگی آنان است.
خودسازی

حجت الاسلام محمود زینی وندیانف امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ویزگی منتظران بیان داشت: بخش عمده ای از بحث انتظار به ویژگی منتظران مربوط می شود.

وی با بیان اینکه در روایات آمده است که انتظار فرج بالاترین اعمال است، افزود: با توجه به روایات انتظار یک عمل عنوان شده است که نیازمند مقدماتی است و باید مورد توجه منتظران قرار گیرد.

حجت الاسلام زینی وندیان اظهار داشت: منتظران ظهور باید با اقدام، عمل، کار و انجام دادن ویژگی هایی که شایسته یک فرد منتظر است و با خودسازی خود مقدمه ظهور را فراهم کنند.

وی داشتن تقوا، ایمان قوی، پرهیزگاری و خودسازی را ازجمله ویژگی منتظران عنوان کرد و گفت: افراد منتظر با تهذیب نفس و خودسازی خود باید به ساختن جامعه ای ایده آل نیز بپردازند.   

امام جمعه زاغه در ادامه با اشاره به به اینکه مادی گران مخالف ظهور حضرت مهدی(عج) هستند، عنوان داشت: علت این مهم این است که حضرت ولی عصر(عج) با ظهور خود در پی برقراری عدالت و مخالفت با مادی گران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ظهور حضرت ولی عصر(عج) همراه با مقابله و ریشه کن کردن ظلم و ستم و ایستادگی در برابر مادی گران است، افزود: این افراد چون منافع مادی خود را در خطر می بینند به همین منظور با ظهور حضرت ولی عصر(عج) مخالفت می کنند.

حجت الاسلام زینی وندیان خاطرنشان کرد: امروز همه منتظران واقعی امام زمان(عج) با تقویت ایمان و تقوا، تحکیم پایه های دینی و اعتقادی خود و جامعه باید در راستای نهادینه سازی ارزش های دینی در جامعه منتظر به خوبی ایفای نقش کنند./9459/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات