۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۴۰۸۶۳
در حرم حضرت معصومه صورت پذیرفت؛

هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد و فرماندهان بسیج قم

همایش ائمه جماعات استان قم با حضور ائمه جمعه قم و ائمه جماعات مسجدهای استان قم از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ائمه جماعات استان قم با حضور ائمه جمعه قم و ائمه جماعات مسجدهای استان قم از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قم در سالن امام خامنه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری که بیان معارف این همایش را بر عهده داشت با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب مسجد را پایگاه ظهور امام عصر می‌داند، گفت: بسیج و مسجد دو نعمت الهی برای انقلاب اسلامی است که انتهای این انقلاب را به ظهور امام عصر (عج) گره خواهد زد.

گفتنی است سرهنگ مرادی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) استان قم ابراز داشت: امنیت، آرامش نظام اسلامی ایران بر خاسته از جهاد مخلصانه بسیج نیروهای مردمی است که در پایگاهی به نام مسجد شکل می‌پذیرد.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام حسینی نسب، امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) واقع در شهرک پردیسان قم به تشریح اهم فعالیت‌های این مسجد پرداخت و تصریح داشت: وحدت و همدلی جوانان بسیجی در کانون مساجد زمینه‌های قیام امام عصر (عج) را رقم خواهد زد؛ بر این اساس کادر فرهنگی مسجد حضرت زینب (س) معتقد است که با توسعه فعالیت‌های فرهنگی بر محور مسجد با تکیه‌بر بسیج اساس برون‌رفت از معضلات فرهنگی جهان اسلام است./837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات