۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۰۲۷۵
مدیر مرکز آفرینش‌های هنری جمکران خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار سربند و پرچم منقش به «لبیک یا مهدی» در صبحگاه روز نهم ربیع‌الاول

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران ویژه‌برنامه‌های هنری این مرکز برای بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(علیه‌السلام) را تشریح کرد.
پرچم و سربند

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم صبري در تشريح برنامه‌های هنری نهم ربیع‌الاول در مسجد مقدس جمكران گفت: يكي از این برنامه‌ها تهيه حدود ۱۰ هزار سربند و پرچم با عنوان لبيك يا مهدي است.

وي افزود: اين سربندها در صبحگاه عهد سربازی که با حضور نيروهاي نظامي و انتظامي و قشرهاي حوزوي و دانشگاهي در روز نهم ربیع‌الاول برگزار می‌شود، توزیع خواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران از رونمايي مجموعه مستند شوق حضور خبر داد و اظهار كرد: ۱۰ مستند از حضور زائرين و تلاش خادمين در مسجد در قسمت‌های هشت‌دقیقه‌ای تولیدشده که در فضاي مجازي به‌صورت صوتي و تصويري ارسال خواهد شد.

وي با اشاره به رایزنی‌های انجام‌شده براي برپايي نمايشگاهي در فرودگاه بین‌المللی امام خميني(ره) در روز نهم ربیع‌الاول افزود: هدف از برپايي اين نمايشگاه معرفي مسجد مقدس جمكران و مهدويت است.

مدير مركز آفرینش‌های هنري مسجد مقدس جمكران گفت: ورك شاپي با عنوان نقش عهد را برگزار خواهيم کرد كه در آن هنرمندان سراسر كشور به مدت يك هفته حضور خواهند داشت و كارهاي خود را در قالب‌های هنري ارائه خواهند داد.

وي تصريح كرد: از اين آثار هنري كه به انظارت اساتيد برجسته قم ارائه خواهند شد براي آذین‌بندی مسجد و سطح شهر و شهرستان‌های كل كشور استفاده می‌شود.

مدير مركز آفرینش‌های هنري مسجد مقدس جمكران از تولید پوستر امام خاتم خبر داد و بيان كرد: اصل اين اثر جز آثار تاريخي مسجد جامع يزد و مربوط به دوره صفوي است كه در روز نهم ربیع‌الاول توزیع خواهد شد.

صبری با اشاره به اينكه اين اثر سلام‌وصلوات تحيت محضر حضرت خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله) تا حضرت خاتم الاوصياء (عجل الله تعالی فرجه) است گفت: بازسازي و طراحي گرافيكي آن توسط كانون هنري شيعي و استاد مسعود نجابتي صورت گرفته است./۸۴۰/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات