۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۳۹۹۹۱
با موضوع اثبات امامت امام عصر؛

پوستر «امام خاتم» رونمایی شد

پوستر «امام خاتم» با موضوع اثبات امامت امام عصر(عج) به مناسبت نهم ربیع الاول آغاز امامت امام عصر(عج) رونمایی شد.
امام زمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پوستر «امام خاتم» صبح امروز در حاشیه نشست خبری اعلام برنامه های سالروز امامت امام عصر(عج) رونمایی شد.

قاسم صبری در حاشیه رونمایی از این اثر گرافیکی عنوان کرد: کار گرافیکی بر روی این اثر فاخر از سوی استاد نجابتی صورت گرفته است.

وی افزود: این اثر در واقع بازسازی کاشی کاری مسجد جامع یزد است که قدمتی 900 ساله داشته و از زمان تیموریان به یادگار مانده است.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری مسجد جمکران تصریح کرد: این پوستر با عنوان«امام خاتم» نامگذاری شده است و اشاره به بحث خاتمیت پیامبر اسلام(ص) تا امام خاتم(عج) دارد.

وی اثبات امامت امام عصر(عج) را موضوع این پوستر دانست و خاطرنشان کرد: در این پوستر صلوات خاصه ای که شامل تمام اهل بیت(ع) می شود به کار رفته است و پایان آن هم به وجود مقدس امام زمان(عج) می رسد.

صبری اضافه کرد: در واقع می توان یک بهره برداری عملی از این پوستر در بحث خاتمیت پیامبر(ص) تا امام خاتم بودن حضرت مهدی(عج) داشت.

وی ادامه داد: استاد نجابتی به دلیل ارزش کاشی مسجد جامع یزد، کار گرافیکی زیبایی را روی آن انجام داده و طرح فاخری با موضوع نهم ربیع الاول تولید شده است.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری مسجد جمکران در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله این اثر زیبا در تیراژ بالا تولید و تکثیر شده و به صورت طلاکوب به عموم مردم عرضه خواهد شد./872/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات