۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۳۹۹۸۸
به مناسبت آغاز امامت امام عصر صورت می گیرد؛

برگزاری همایش ۵ هزارنفری فعالان مهدوی دانشگاه های کشور

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری همایش ۵ هزار نفری فعالان مهدوی دانشگاه های سراسر کشور همزمان با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) خبر داد
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراهیم صدوقی در نشست خبری اعلام برنامه های سالروز امامت امام عصر(عج) که امروز در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای بزرگداشت روز نهم ربیع الاول عنوان کرد: برنامه ویژه شب شهادت امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی آیت الله صدیقی و مداحی حاج سعید حدادیان در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی افزود: در شب نهم ربیع نیز همایش بزرگ منجی موعود با حضور 2500 نفر از طلاب ایرانی و غیر ایرانی و دانشجویان برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برای اولین بار نیز صبح روز دوشنبه صبحگاه مشترک با حضور یگان های نظامی و انتظامی استان و با حضور طلاب و دانشجویان دختر و پسر با عنوان بیعت لشکریان امام زمان(عج) با آن حضرت برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش 5 هزارنفری فعالان مهدوی دانشگاه های سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از ظهر دوشنبه نیز همایش بزرگی با حضور 5 هزار نفر از اعضای کانون های مهدوی دانشگاه های سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود و اختتامیه جشنواره ادبی عهد سربازی نیز در حاشیه همین همایش برگزار می شود.

صدوقی اضافه کرد: همایش «عهد سربازی» نیز شامگاه دوشنبه برگزار می شود و مراسم خطبه خوانی با حضور خادمان حرم مطهر در این همایش انجام می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تأکید کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که همزمان با روز نهم ربیع الاول اجرا می شود؛ اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران منقش به جمله «لبیک یامهدی» از برج میلاد است که سال گذشته استقبال رسانه ای و مردمی خوبی از این برنامه صورت گرفت و امیدواریم امسال این استقبال افزایش یابد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های درنظر گرفته شده، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر آثار مهدوی در فرودگاه امام خمینی(ره) است که این نمایشگاه در یکی از سالن های این فرودگاه برپا می شود.

صدوقی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه تلاش ها در راستای ترویج فرهنگ و معارف مهدوی از سوی فعالان حوزه انتظار به خوبی صورت گیرد./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات