۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۹۹۶۵
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

شکست داعش اقتدار انقلاب اسلامی را در جهان ثابت کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شکست داعش مهمترین خبری بود که نه تنها جهان اسلام بلکه بسیاری از مردم جهان را شاد کرد؛ زیرا همگان از کابوس وحشتناک اقدامات این گروهک ترویستی نجات پیدا کردند؛ اما از سوی دیگر این خبر اقتدار انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت را در جهان ثابت کرد.
سمیه محمودی - نماینده مردم شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد: گروهک ترویستی داعش در نتیجه اقدامات شیطانی صهیونیست جهانی در منطقه خاورمیانه ایجاد شد و تا زمان شکست کامل آن سبب کشته و زخمی شدن و آوارگی تعداد زیادی از مسلمانان در کشورهای مختلف به ویژه سوریه و عراق شد.

وی ادامه داد: اگر تدابیر هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا در اتخاذ راهکار مناسب برای مقابله کارآمد با اقدامات این گروهک ترویستی نبود اکنون سراسر خاورمیانه درگیر معضل بزرگی به نام ترویست داعش بود اما اکنون همگی مشاهده می‌کنیم که این گروهک شیطانی از بین رفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شکست داعش مهمترین خبری بود که نه تنها جهان اسلام بلکه بسیاری از مردم جهان را شاد کرد زیرا همگان از کابوس وحشتناک اقدامات این گروهک ترویستی نجات پیدا کردند اما از سوی دیگر این خبر اقتدار انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت را در جهان ثابت کرد.

محمودی تصریح کرد: سردار سلیمانی پیش از زمانی که اعلام کرده بود به وعده خود عمل کرد و امروز همه مشاهده می‌کنیم که خون شهدای مدافع حرم و جانبازان آن و همه ایثارگریها در این زمینه به ثمر نشسته است، همه ملت ایران به وجود افرادی مثل سردار سلیمانی افتخار می‌کنند، البته در این شرایط باید به خانواده شهدای مدافع حرم از جمله شهید محمد مرادی در شهرضا نیز تبریک بگوییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: در دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری مشکلات فرهنگیان کشور و به ویژه معلمان شهرستانهای حوزه انتخابیه مسائل زیادی مطرح شد که از جمله آنها می‌توان به همفکری برای اتخاذ تدابیری جهت استخدام معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی و نهضتی اشاره کرد که وزیر آموزش و پرورش قول پیگیری در این زمینه داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از مهمترین مواردی که باعث ایجاد نگرانی برای معلمان و اولیای دانش آموزان شده بود، طرح ادغام معاونت ابتدایی و متوسطه در آموزش و پرورش بود که بعد از پیگیری مشخص شد این مسأله تنها در حد طرح بوده و اجرایی نمی‌شود، همچنین طرح ادغام اداره کل نوسازی مدارس با اداره راه و شهرسازی نیز مطرح شد که با اعلام وزیر آموزش و پرورش این مسأله نیز اجرایی نمی‌شود.

محمودی گفت: متأسفانه در برخی موارد خیران مدرسه ساز و خیرانی که اقدام به تجهیز مدارس می‌کنند با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شوند که باید برطرف شود زیرا وقتی کسی حاضر است از مال خود برای کمک به همه مردم هزینه کند باید بیش از سایرین مورد حمایت و استقال باشد که در این زمینه نیز از وزیر آموزش و پرورش خواسته شد تا تدابیری را اتخاذ و ابلاغ کنند که خیران از راهی که در پیش گرفته‌اند مأیوس نشوند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر ضرورت اجرای اصول اقتصاد مقاومتی تأکید فرموده‌اند و اصول این سیاستها را نیز به همه دستگاه‌ها ابلاغ فرمودند که یکی از راهکارهای اجرای آن توسعه دانشهای فنی و افزایش شمار فارغ التحصیلان توانمند برای اشتغال در کارگاه‌ها است اما برای این منظور باید مدارس فنی و حرفه‌ای و هنرستانها به ابزار و وسایل لازم مجهز شوند که در این دیدار از وزیر آموزش و پرورش خواسته شد تا اقدامات فوری و کارآمد در این زمینه اتخاذ شود./868/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات