۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۵۳۹۳۲۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

بسته شدن طومار داعش سرآغاز نابودی اسرائیل غاصب است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نابودی داعش را مقدمه ای برای زوال اسراییل دانست و گفت: امروز اسراییلی ها از نابودی داعشی که سر می برید و شکم پاره می کرد به وحشت افتاده اند.
سید محسن محمودی گلپایگانی سید محسن محمودی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی امام جمعه موقت ورامین شامگاه گذشته در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان در جمع گردان های فاتحین شرق استان تهران با بیان اینکه پیروزی بر داعشی که تفاله و مزدور رژیم صهیونیستی بود مقدمه ای برای پیروزی بر اسراییل است، امروز اسراییلی ها از نابودی داعشی که سر می برید و شکم پاره می کرد به وحشت افتاده است.

وی با اذعان به اینکه بسیاری از جنایات داعشی ها قابل نمایش نیست، افزود: داعشی که سر برید، شکم پاره کرد، انسان را در قفس زیر آب می کرد و یا آتش می زد، همه به دستور اربابان آمریکایی و اسراییلی اش بوده است، در حقیقت همه در این جنایات شریکند و نمی توانند خود را تبرئه کنند و این جنایت هرگز فراموش نمی شود، ما باید خود را برای مراحل بعد آماده کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با یادآوری اینکه استکبار ابتدا طالبان رادرست کرده و بعد از شکست آن القاعده را درست کردند، تصریح کرد: اربابان آمریکایی داعش ساکت و بیکار نمی نشینند و یقیناً بعد از داعش هم کارهایی دیگر می کنند، اما آن چه در سوریه و عراق مسلم است توطئه های دشمن با ایستادگی رزمندگان اسلام، پرچمداری انقلاب اسلامی، رهبری امام خامنه ای و فرماندهی سردار سلیمانی خنثی شد و همه این را فهمیدند.

استاد دانشگاه با اعلام اینکه از امروز اقتدار و صلابت ایران دو چندان شده است، ابراز کرد: بسیجیان ایران و حشد الشعبی عراق که همان بسیجیان ما هستند باید خودشان  را برای استمرار حرکت مقدس مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت و نابودی اسراییل آماده نگه دارند.

استاد حوزه ادامه داد: قطعاً پیروزی های دیگری در پیش است، انقلاب اسلامی در سطح جهان اسلام باید زمینه را برای قدمهای بالاتر آماده کند،

حجت الاسلام محمودی در برابر فتنه های جدید آمادگی داشت و بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی با تمام توان ایستادگی کرد تا شاهد پیروزی نهایی اسلام بر جهان کفر باشیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز بر اقتدار نظام و انقلاب اسلامی موجد باید خدا را شکر کزد، گفت: خدا را شکر می کنیم، پیروزی بر داعش شکرانه و جشن دارد و قطعا ملت ایران شاکر و قدردان زحمتکشان این عرصه خواهد بود.

تحقق فرمایشات امام در سال 1342

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در ۱۵ خرداد 1342 میبنی بر اینکه ما باید حکومت طاغوت را سرنگون کنیم و حکومت اسلامی برپا کرده و ضمن اسلامی کردن کشورهای اسلامی، زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کنیم، خاطر نشان کرد: امروز شاهد تحقق این وعده هستیم و می بینیم که عراق، نیجریه، بحرین، یمن، افغانستان، سوریه و لبنان در مقابل استکبار جهانی با عزت و عظمت ایستاده اند و کشورهای اسلامی قدم قدم جلو می روند./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات