۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۳۸۵۸۸
در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور؛

طلاب مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان شهریه خود را اهدا کردند

طلاب خوزستانی در راستای کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی افزون بر جمع آوری کمک های مردمی، شهریه دریافتی خود را هم اهدا کردند.
کمک طلاب خوزستانی به زلزله زدگان غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، طلاب مدرسه علمیه امامزاده فضل (ع) بهبهان همزمان با سایر اقشار مختلف کشور و در راستای کمک به زلزله زدگان مبلغ شهریه دریافتی خود را به هموطنان زلزله زده اهدا کردند.

از سوی دیگر طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی (ره) اهواز کمک های مردمی برای زلزله زدگان را جمع آوری کرده و در اختیار متولیان امر قرار دارند.

در اقدامی دیگر به همت مدیران طلبه و انقلابی دبستان اهواز، دانش آموزان این دبستان کمک های خود را به اهالی زلزله زده کرمانشاه اهدا کرده و در اختیار هلال احمر استان خوزستان قرار دارند.

در سوی دیگر مواکب حسینی استان خوزستان برای خدمت رسانی به زلزله زدگان عازم کرمانشاه شدند که در این باره موکب انصارالحجه با مدیریت ابوالقاسم سعدی از شهرستان شوشتر، موکب خدام ام البنین با مدیریت هاشم خصرئی و موکب شهدای حرم با مدیریت حاج علی فلیح زاده از اهواز با امکانات کامل به همراه اقلام اهدایی در کرمانشاه حضور یافتند؛ چنان که موکب عقیله العرب اهالی ملاشیه اهواز با مدیریت ایوب برهانی از شهرستان اهواز در حال اعزام برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه است.

همچنین تاکنون  33دستگاه کامیون و تریلر حاوی کمک های مردمی(چادر، پتو، آب معدنی، خرما، وسایل بهداشتی و کنسرو) از سوی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه شده اند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات