۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۳۷۴۴۴
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت:

تبلیغ، راه نجات جامعه در برابر آسیب های اجتماعی است

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با بیان اینکه تبلیغ، راه نجات جامعه در برابر آسیب های اجتماعی است، گفت: در سایه تبلیغ، بصیرت بخشی و معرفت افزایی باید نسل جوان و جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی، اخلاقی و رفتاری مصون ساخت.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با توجه به هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم برای رواج فساد و بی بندو باری در جامعه بیان داشت: انجام فعالیت های تبلیغی باید منسجم تر و هدفمند برگزار شود و در انجام این فعالیت ها هزینه هدفمند با مدیریت صحیح انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی اسلامی را لازمه مقابله با هجمه ها و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی باید در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تبیین شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را لازمه ارتقای فرهنگ جامعه، حفظ و تقویت امنیت عنوان کرد و ادامه داد: در سایه این مهم می توان مردم و جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت.

وی بر انجام فعالیت های فرهنگی تأکید کرد و بیان داشت: فعالیت طلاب مبلغ در عرصه های مختلف امری مهم برای بصیرت بخشی و آگاه سازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی است.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به رسالت طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ خاطرنشان کرد: با فراهم ساختن زمینه های لازم تبلیغی باید زمینه حضور حداکثری طلاب توانمند را برای انجام فعالیت های تبلیغی فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه طلاب افرادی با استعداد، توانمند و باهوش در عرصه تبلیغی هستند، اظهار داشت: با بهره مندی از توانمندی طلاب و با توجه به جایگاهی که در جامعه دارند، باید جامعه را به سمت ارزش ها سوق داد و جلوی ناهنجارهای اجتماعی گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت ادامه داد: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و تبیین و ترویج ارزش ها بهترین راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن و جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه طلبه و مبلغ با تکیه بر سلاح علم و دانش خود در عرصه تبلیغ فعالیت دارد، یادآور شد: فعالیت تبلیغی مؤثر فعالیتی است که از آیات و روایات قرآنی در راستای معرفت بخشی و بصیرت بخشی بین مردم بهره مند شد.

حجت الاسلام سبحانی ابراز امیدواری کرد که در سایه انجام رسالت تبلیغی روحانیان و مبلغان در سراسر مناطق شهری و روستایی جلوی رواج هجمه ها گرفته شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات