۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۳۷۰۳۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

حکومت بر محور ولایت پیام بزرگ زائران اربعین است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه اربعین بیعت دوباره با آرمان های سالار شهیدان است، گفت: پیامی که در خیزش ده ها میلیونی اربعین به جهان مخابره می شود این است که حکومت بر محور ولایت الهی و نه گفتن به ولایت طاغوتی و شیطانی است.
حجت الاسلام عبدالله پور قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد ظهر امروز در مراسم عزاداری اربعین حسینی حسینیه شهدای قرچک وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی را مهمترین پیامهای اربعین حسینی برشمرد و گفت: این روز افزون بر آثار روحی و معنوی دارای پیام های مهم دیگری هم هست.

وی با اشاره به اجتماع عظیم زائران اربعین در کربلا، از پیاده روی اربعین به عنوان بازخوانی و بازتولید همان پیام بزرگ یاد کرد و افزود: اختلاف و اختراق بین امت اسلامی بزرگترین نقشه شیطانی دشمنان اسلام است.

این مقام مسؤول تأکید کرد: این موضوع آنقدر مهم و اساسی است که خداوند در قرآن به امت پیامبر(ص) هشدار می دهد که آنچه سبب استحکام امت اسلامی در برابر دشمنان می شود عدم تفرقه است.

وی حرکت خود جوش عاشقان اباعبدالله(ع) در ایام اربعین را مصداق یک جنگ نرم الهی و الهام گرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) دانست و ابراز کرد: اینکه این پیاده روی در اندیشه و دل های آزادگان جهان اثربخش خواهد بود و شناخت حسین(ع) و مکتب حسینی را در کانون توجهات عالم قرار می دهد همان مفهوم جنگ نرم است.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15 خرداد با اعلام اینکه جنگ نرم دو قلمرو مرکز تعقل انسانها و مرکز عشق و نفرت انسان را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: امام حسین(ع) هم عقل ها و هم قلب ها و دل ها را تصرف می کند.

وی با اشاره به دیدگاه اندیشمندان غربی اظهار کرد: آنها معتقدند باید عقل و تفکر جوان ایرانی را برگردانند تا بتوانند پیروز شوند، وقتی تفکر جوان ایرانی مورد تصرفشان قرار گرفت و کانون عشق را به نفرتی که خودشان می خواهند تبدیل کنند؛ آن جوان دیگر در اختیارشان است، اما شور و شعور اربعینی عقل و هوش هر عاشق حسینی را در تصرف خود در آورده است و دشمنی دشمن را نقش بر آب کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه قرچک با یادآوری پیام امام راحل مبنی بر اینکه محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، مطرح کرد: امروز پیش بینی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حماسه اربعین آشکارتر شده است.

وی با اشاره به تشکیل تشیع انگلیسی ابراز کرد: ده ها شبکه ماهواره ای و رسانه راه اندازی کردند تا از شکل گیری حکومت صالحان جلوگیری کنند که البته نخواهند توانست چرا که طبق آیات سوره قصص این وعده الهی است که می فرماید: «وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ».

کارشناس دینی ادامه داد: اربعین در حقیقت بیعت دوباره با آرمان های سالار شهیدان(ع) است پیامی که در خیزش ده ها میلیونی اربعین به جهان مخابره می شود این است که حکومت بر محور ولایت الهی و نه گفتن به ولایت طاغوتی و شیطانی است.

وی درباره تحمل سختی ها، مشکلات و خطرات این پیاده روی اظهار کرد: ایستادگی در این مسیر نشان دهنده همت و عزم جدی دوست داران مکتب حسینی بوده و سبب بازدارندگی از تهاجم همه جانبه غربی ها در جنگ نرم می شود.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان خواستار فعالیت تحلیلی و تبیینی در رابطه با بزرگترین تجمع انسانی در قرن جاری شد و گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی با وجود اهمیت این خیزش خودجوش هیچگاه در رسانه‌های غربی انعکاس نمی یابد چرا که آنها از الگو قرار گرفتن این راهپیمایی در سطح بین‌المللی هراس دارند، سکوت خبری رسانه‌های غربی در پوشش راهپیمایی عظیم چند میلیونی اربعین، مهر تأییدی بر شکست غرب و متحدانش در ایجاد موج اسلام هراسی و اثبات توانایی محور مقاومت در ایستادگی در برابر نقشه‌های شیطانی غرب برای تجزیه و اختلافات مذهبی است./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات