۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۳۶۹۳۰
آیت الله نظری:

رفع مشکل اشتغال و مسائل اقتصادی مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان است

آیت الله نظری خادم الشریعه با تأکید بر این که سعادت بشر در خیرخواهی و خدمت به دیگران است، گفت: باید از همه پتانسیل های موجود در راستای خدمت به عموم جامعه بهره گرفته شود.
دیدار استاندار مازندران با ‌آیت الله نظری دیدار استاندار مازندران با ‌آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در نخستین روز کاری خود در مازندران امشب با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور استاندار جدید به نقش مردم مازندران در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم این استان پیشگامان عرصه نهضت امام خمینی(ره) بودند.

وی با بیان این که مازندرانی حمایت بسیار خوبی از نهضت انقلاب اسلامی داشتند، افزود: این حمایت های مردم امروز پس از گذشته حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی همچنان با قدرت ادامه دارد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه، مازندران را از جمله استان هایی با پتانسیل و ظرفیت بالا برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم مازندران در امور دینی، سیاسی و انقلابی همواره جزء برترین ها بودند و نمونه این موضوع در تاریخ انقلاب اسلامی به وضوح قابل مشاهده است.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که در زمانی که بردن نام روح الله در کشور جرم شناخته می شد و بسیار سخت بود، رساله امام خمینی(ره) به همت علما در مازندران خوانده می شد، تصریح کرد: نقش مازندران در دوران های مختلف انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) همواره عنایت ویژه ای به مازندران داشتند و امروز نیز نگاه مقام معظم رهبری به این استان بسیار خاص است، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسؤولان نیز همین روحیه را برای خدمت به مردم استان داشته باشند.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که همراهی مردم در همه عرصه ها مثال زدنی بوده است، تصریح کرد: همت مردم انقلابی و با بصیرت ما در عالم دوستی و دفاع از انقلاب همواره بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که ظرفیت و پتانسیل های مازندران بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: باید با یک مدیریت صحیح و انقلابی از این ظرفیت ها در جهت رشد و توسعه استان بهره گرفته شود.

وی با بیان این که بسترهای لازم برای رشد و توسعه استان کاملاً فراهم است، تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم به ویژه مسأله اقتصادی و اشتغال تلاش کرد.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که مراجعات مردمی بسیاری در روز به این دفتر صورت می گیرد، افزود: مهم ترین مطالبه مردم در مراجعه به دفاتر علما مسائل اقتصادی و اشتغال است که امیدواریم با تدبیر مسؤولان این مسائل رفع شود.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که ظرفیت های موجود نیازمند مدیریت صحیح است، تصریح کرد: انشاء الله با مدیریت و همکاری همه مدیران شاهد رفع کاستی ها و مشکلات استان مازندران باشیم.

آیت الله نظری خادم الشریعه با تأکید براین که سعادت بشر در خیرخواهی و خدمت به دیگران است، خاطرنشان کرد: باید از همه پتانسیل های موجود در جهت خدمت به عموم جامعه بهره گرفته شود.

وی در ادامه خطاب به استاندار مازندران گفت: الحمدالله روحیه خدمت دارید و از خداوند متعال بخواهید که شما را در این مسیر موفق بدارد و در مسائل اعتقادی و خدمتی توفیق کامل داشته باشید.

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که امروز مردم توقع بسیاری از مسؤولان و مدیران دارند، خاطرنشان کرد: این توفق به حق است چون مردم ما در همه صحنه ها و عرصه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند.

حاصل گردشگری برای مازندران شایعات اجتماعی و زیست محیطی بوده است

محمد اسلامی، استاندار جدید مازندران نیز با ابراز خرسندی از دیدار با آیت الله نظری خادم الشریعه به ظرفیت بالای مازندران اشاره کرد و گفت: این استان به دلیل پتانسیل بسیار می تواند پنج استان دیگر را نیز مدیریت کند.

وی با بیان این که اگر موانع کار برطرف شود بسیاری از امور حل خواهد شد، افزود: متأسفانه به دلیل همین موانع ایجاد شده کارها دچار یک پیچیدگی شده است.

استاندار مازندران به ظرفیت بالای دریای مازندران اشاره کرد و با بیان این که مازندران با تجارت خاویار به جهان را داشته باشد، گفت: یکی از مهم ترین راه های تحقق اقتصاد مقاومتی نیز همین است که از این ظرفیت برای جهانی شدن استفاده کنیم.

اسلامی در ادامه ظرفیت بالای گردشگری مازندران اشاره کرد و گفت: متأسفانه حاصل گردشگر برای استان شایعات اجتماعی و زیست محیطی بوده که این مسأله باید مدیریت شود تا گردشگران بدون بروز مشکلی وارد استان شوند و این نیازمند فراهم شدن زیرساخت ها و مدیریت صحیح است.

وی همچنین به مسأله زباله استان اشاره کرد و با بیان این که امروز موضوع زباله در جهان به طلای سیاه تعبیر می شود، گفت: اگر در این بخش نیز مدیریت صحیح انجام شود ضمن بهره برداری صحیح شاهد اشتغال مناسب در این بخش خواهیم بود./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات