۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۳۶۴۹۳
امام جمعه قرچک:

ملت ما با نهضت عاشورا و فرهنگ اربعین پیروز همه میدان ها است

امام جمعه قرچک با بیان اینکه روز موعود تحقق آرمان های امام و انقلاب نزدیک است، گفت: قدرت ملت ولایت مدار ما برگرفته از نهضت حسینی است و ما با نهضت عاشورا و فرهنگ اربعین پیروز همه میدان ها هستیم.
حجت الله اسماعیلی ۱۳ آبان قرچک ۱۳ آبان قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اقشار مختلف شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 13آبان حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن را خلق کردند و  بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا و اهداف انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
حجت‌الاسلام‌ حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در جمع راهپیمایان این روز با بیان اینکه روز تحقق آرمانهای امام و انقلاب در حال تحقق است، گفت: فرا رسیدن روز موعود که وعده آن را داده اند نزدیک است.

وی ادامه داد: به گفته اندیشمند بزرگ قرن امام راحل(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امروز شاهد آن هستیم که نابودی آمریکا در حال شکل گیری است چرا که آمریکایی ها بیش از همیشه از ما عصبانی هستند.

سخنران مراسم راهپیمایی 13 آبان قرچک با ابراز اینکه منطق حسین در حال رونق است، افزود: امروز نظام سلطه گری قبیح ترین و زشت ترین نظام ها در دنیا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه شیطانی حاضر در غرب مدال افتخار را به آمریکا داده است، ابراز کرد: امروز همه دنیا از منطق آمریکا متنفر شده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک با اظهار اینکه امروز به برکت امام و انقلاب و رهبری همه دنیا آمریکا را شناخته اند، مطرح کرد: در همه حال آمریکا دشمن بشریت بوده است.

وی خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: دشمن شما در همه زمینه ها آمریکا بوده و هست، استکبار با رشد علمی و داشتن انرژی هسته ای مخالف است، آخرین محک آمریکا هم در مذاکرات برجام به ضرر آنها تمام شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اعلام اینکه پیام امروز همه اقشار جامعه، اعم از خانواده شهدا، طلاب، بسجیان، اصناف، فرهنگیان، کارمندان  و... این است که  دیگر اجازه هیچ گونه مذاکره ای به آمریکا داده نخواهد شد، اضافه کرد: ملت ما با نهضت عاشورا و فرهنگ اربعین پیروز همه میدان ها هستند.

وی ادامه داد: قدرت دانش آموزان و ملت ولایت مدار و غیرت نیروهای مسلح ما برگرفته از نهضت حسین(ع)، حماسه اربعین، راه شهدا، ایمان وعشق به ولایت است.

امام جمعه قرچک در پایان بیان کرد: با همان راه و منشی که در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کردیم در عرصه های دیگر هم پیروز خواهیم شد تا وقتی که پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی اش برسد.

گفتنی است حضور چشمگیر آحاد شهروندان همراه با مسؤولین در این مراسم کم نظیر بود، همچنین راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و تابلو هایی مختلف و سر دادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش اعلام کردند.

راهپیمایی در شهرستان قرچک از میدان امام خمینی (ره) آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه داشت.

شایان ذکر است ایستگاه نقاشی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، همخوانی سرود از سوی دانش آموزان و در پایان قرائت بیانیه ضد استکباری از دیگر برنامه های این مراسم بود./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات