۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۳۶۱۵۵
نمایشگاه مطبوعات؛

رهبر: به دانشجویان تسهیلات سفر به اربعین حسینی اعطا می شود

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد به دانشجویان برتر تسهیلات اعطا می کند، گفت: در رابطه با اربعین نیز این تسهیلات برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و زمان بازپرداخت آن تا پایان دو ترم بعدی خواهد بود.
فرهاد رهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرهاد رهبر، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد، با بیان  اینکه دانشگاه آزاد به دانشجویان برتر تسهیلات اعطا می کند، گفت: در رابطه با اربعین نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و زمان بازپرداخت آن تا پایان دو ترم بعدی خواهد بود.

وی افزود: غیبت های دانشجویانی که برای زیارت اربعین به کربلا رفته اند موجه محسوب می شود.

رهبر خاطرنشان کرد: موضوع وابستگی از شهریه دانشگاه آزاد اسلامی مسأله ای است که امروزه مطرح شده است و به زودی به آن دسترسی پیدا نخواهیم کرد، اما طرح ها و برنامه ها را پایه ریزی کرده ایم و در حال پیگیری آن هستیم.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بحث استقلال مرکز آزمون دانشگاه آزاد، اظهار داشت: از سال 94 از سوی مجلس شورای اسلامی طرحی تصویب شد که به سبب آن طرح، دانشگاه آزاد در ذیل سازمان سنجش می تواند دانشجو پذیرش کند، تلاش های بسیاری صورت پذیرفته تا این طرح لغو شده و دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستقل پذیرش دانشجو داشته باشد.

وی با بیان اینکه بورسیه دانشجوهای کارشناسی ارشد مختص به استعدادهای برتر است، ابراز کرد: با توجه به اینکه از دو سال قبل تعداد قابل توجهی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به سبب کاهش دانشجویان زیان ده شده اند، اقداماتی در این زمینه صورت پذیرفته است و برای رفع آن باید درآمدهای شهریه ای را به درآمدهای غیرشهریه ای اضافه کنیم./841/۲۰۱/ح

ارسال نظرات