۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۳۵۹۶۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

۱۳ آبان با فرهنگ عاشورایی ماندگار شد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک با بیان اینکه منطق انقلاب همان منطق اسلام است، گفت: ملت ایران با فرهنگ برگرفته از نهضت عاشورا روز ۱۳ آبان را برای همیشه ماندگار کردند.
حجت الاسلام عبدالله پور بسيج قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک پيش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستانی این شهرستان با بیان اینکه 13آبان به معنای واقعی کلمه از ایام الله است، گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزی، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به فرموده امام(ره) انقلاب دوم است.

وی ادامه داد: در این روز خیزش ملت مسلمان ایران اسلامی علیه استکبار و مستکبرین را شاهد بودیم، استکباری که دنیا و منافع آن را فقط برای خودش می خواهد و زبانش زور، کبر و غرور و کارش استعمار و استثمار ملت هاست.

این مقام مسؤول اضافه کرد: استکباری که غول اقتصادی و تبلیغاتی دنیا است خود را مستحق دخالت در امور دیگر کشورها می داند.

وی با ابراز اینکه سيزده آبان، روز شگفتي ها است، تصریح کرد: در این روز حوادث بزرگ و سرنوشت ساز اين ملت روی داده است و چه عجيب كه ردپايی ثابت و مشترک در تمام اين حوادث دیده می شود و آن ردپاي استكبار جهاني در تبعيد امام، در كشتار دانش آموزان و دانشجويان و در نهايت لانه جاسوسی آمريكا بود.

حجت الاسلام عبدالله پور تصریح کرد: منطق انقلاب که همان منطق اسلام است بر عکس نظام سلطه می گوید که نه ظلم کنید و نه بگذارید به شما ظلم شود.

وی در پایان اظهار داشت: ملت ایران سالهاست که در برابر این زورگویی ها و استکبار ایستاده است و غیر از خدا از هیچ کسی واهمه و ترسی ندارد و با همین فرهنگ و اندیشه که برگرفته از نهضت عاشورا است روز 13 آبان را برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار کردند./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات