۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۵۸۵
آیت الله علما:

کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان همچون نقش بر کتیبه است

آیت الله علما با اشاره به اینکه اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان همچون نقش بر کتیبه است گفت: باید در ابتدا کودکان و فرزندان خود را با کار فرهنگی آشنا ساخت تا در آینده فرهنگ صحیح اسلامی در وجود آنها نهادینه شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به اهمیت توجه به کار فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان انقلاب در راستای آسیب رساندن به قشر جوان و نوجوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

آیت الله علما بیان داشت: تهدیدات مختلفی از جمله فضای مجازی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده بنابراین با استفاده صحیح از این فضا آن را به فرصتی برای پیشرفت و اعتلای فرزندان تبدیل کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: باید ابزار مناسب برای مقابله با هجمه های دشمن را به دست آورد و با خلاقیت و ارائه راهکارهای مناسب به کار تبلیغی و اشاعه کار فرهنگی و دینی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: خلاقیت و نبوغ مهمترین مسأله در کار فرهنگی است بنابراین باید در این زمینه تلاش و جدیت بالایی را به خرج داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: باید در ابتدا کودکان و فرزندان خود را با کار فرهنگی آشنا ساخت تا در آینده فرهنگ صحیح اسلامی در آنها نهادینه شود.

آیت الله علما در پایان با اشاره به اینکه کار فرهنگی در کودکان همچون نقش بر کتیبه است عنوان داشت: مسؤولان مربوطه در این زمینه استراتژی های مناسب را به کار گرفته و تمامی خلاقیت و سلیقه خود را در این امر به کار گیرند./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات