۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۷۶۵
امام جمعه پلدختر:

لازمه خدمت رسانی شایسته به مردم تدین و تخصص مسؤولان است

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه در انتخاب مسؤولان باید دقت کافی داشته باشیم، گفت: مسؤولیت پذیری برای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است و در این راستا باید افرادی انتخاب کرد که متدین، متخصص و با تقوا باشند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ محمد سوری، امام جمعه پلدختر، امشب در جمع مردم با حضور در مسجد جامع پلدختر با تأکید بر ضرورت تقویت ایمان و تقوا و دوری از وسوسه های شیطانی گفت: شیطان هرکسی را از راه و روش خاص خودش منحرف و به بیراهه می کشاند و ما بای همواره هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه شیطان فرد بازاری را با کم فروشی، احتکار و گرانفروشی فریب می‌دهد، افراد اهل علم را از راه تفکرشان، افراد اهل عبادت را ازراه ریا و دیگر افراد جامعه را نیز از راه‌های مختلف فریب می دهد،.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تحریک انسان از سوی شیطان عنوان داشت: شایعه ‌سازی، تهمت زدن و دروغ گفتن از جمله وسوسه های شیطانی است.

وی دست زدن به توطئه های مختلف برای دوری از اتحاد و انسجام برادران دینی را از دیگر وسوسه های شیطانی بیان کرد و گفت: وسوسه های انسانی بزرگ ترین خطر برای مسلمانان بوده و همه خوبی های آنان را از بین می برد.

حجت الاسلام سوری در ادامه با تأکید بر ضرورت پیروی از ولی فقیه اظهار داشت: پیروی از ولی فقیه امری مهم و ضروری در جهت خدمت به مردم و انجام وظیفه است.

وی با اشاره به انتشار اخبار کذب از زبان امام جمعه و دیگر مسؤولان در راستای به سِمت رسیدن برخی افراد در زمینه های مختلف همچون شهردار بیان داشت: دروغ گفتن و تهمت زدن به دیگران از وسوسه های شیطانی و حق الناس است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه افرادی باید انتخاب شوند که بتوانند با استفاده از فرصت ها و موقعیت هایی که در اختیار دارند، در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی بیان داشت: مسؤولان باید افرادی متدین و متخصص باشند، افرادی که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح در جهت رفع مشکلات کشور اقدام کنند.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید افرادی با تقوا و درست کار باشند، ادامه داد: رسیدن به پست و مقام برای برطرف سازی گرفتاری مردم و کمک به رشد و پیشرفت است و نباید با رابطه و ضابطه در حق مردم ظلم و در امانت خیانت کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا از سوی رأی مردم انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: شورا باید شهردار را انتخاب کند و اگر نیروی خارج از شورا در انتخاب شهردار پافشاری کند، شورا استقلال خود را از دست خواهد داد و در رأی مردم خیانت می شود./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات