۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۳۱۱۲۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

وحدت تنها راه عبور از برجام

اتحاد ملی در برابر تهدیدات، اتمام حجت با آمریکا، وحدت و عبرت ۲ رکن موفقیت، چرا دشمنان آرامش را بر نمی‌تابند؟، میزان، حال دیروز افراد نیست، گذر برجام به دباغ‌خانه ترامپ بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اتحاد ملی در برابر تهدیدات، اتمام حجت با آمریکا، وحدت و عبرت ۲ رکن موفقیت، چرا دشمنان آرامش را بر نمی‌تابند؟، میزان، حال دیروز افراد نیست، گذر برجام به دباغ‌خانه ترامپ بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که همچنان برجام به عنوان خبر اول رسانه مطرح است.

با توجه به اینکه دونالد ترامپ قصد دارد همه دستاوردهای دولت اوباما را خدشه دار و انکار کند برجام هم یکی دیگر از همین دستاوردهاست که ترامپ از ابتدای دولت خود به دنبال نقض آن است و نهایت تلاش خود را می کند تا برجام را یک توافق بی اساس جلوه دهد تا بتواند تحریم های خود را در قبال ایران تشدید کند.

روزنامه کیهان به سخنان دیروز رییس جمهور در هیأت دولت اشاره داشت نوشت با توجه به اینکه امروز مواضع و نگاه مسؤولان دولت و رییس جمهور نسبت به برجام و نقض آن از سوی آمریکا و منتقدان برجام تغییر یافته باید این امر را غنیمت شمرد و با وحدت و همدلی همه جناح ها و گروه ها و احزاب در برابر زیاده خواهی های دولت های زورگو خصوصا آمریکا ایستادگی کرد و از حق خود دفاع کرد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله مسأله اقتصاد اشاره داشتند که در ذیل آنها را با هم می خوانیم.

اتحاد ملی در برابر تهدیدات

روزنامه حمایت در یادداتی نوشت: برخی که گمان می‌کردند شاید آمریکا از اشتباهات گذشته‌اش در قبال ایران عبرت گرفته باشد، با مشاهده سیاست‌های ضد ایرانی این کشور به این حقیقت واقف شدند که هیچ اعتمادی به آمریکا نمی‌توان داشت.

ادامه مطلب...

اتمام حجت با آمریکا

روزنامه جام جم نوشت: اگر قرار است تحریم برداشته نشود و حتی تشدید شود، خلاف آن دلایلی است که باعث شده است ایران در مسیر مذاکرات به برجام رسیده و بر مبنای آن متعهد شود.

ادامه مطلب...

وحدت و عبرت ۲ رکن موفقیت

روزنامه کیهان نوشت: سخنان دیروز رییس جمهور ایران در جمع هیأت دولت نشانگر این بود که «آماده شدن دوشادوش یکدیگر» شرط اول وحدت و همدلی است که بایدخود را ملتزم و مقید به آن بدانیم.

ادامه مطلب...

چرا دشمنان آرامش را بر نمی‌تابند؟

روزنامه کیهان نوشت: بدیهی است که میراث‌خوار اختلافات و بگومگوها، دشمنان نظام اسلامی هستند که تلاش می‌کنند از فرصت‌ها و بهانه‌های مختلف برای دامن زدن به این اختلافات بهره ببرند.

ادامه مطلب...

میزان، حال دیروز افراد نیست

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: تاریخ امروز اگر می‌خواهد در مورد شمر قضاوت کند حال و روز او را بر مبنای حضور در کربلا و روز عاشورا در سال ۶۱ هجری مورد ارزیابی و دقت و داوری قرار می‌دهد نه سال ۳۷ هجری که در جنگ صفین حضور داشت و جزء جانبازان این نبرد بود!

ادامه مطلب...

گذر برجام به دباغ‌خانه ترامپ

روزنامه جوان نوشت: ترامپ از ابتدای ورود به کاخ سفید خود را متعهد به تخریب دستاوردهای دولت قبل دانسته اما نتوانسته دستاوردی داشته باشد که تلاش‌‌ او برای لغو یا جایگزینی طرح بیمه‌درمانی موسوم به اوباماکر یک نمونه روشن این موضوع است.

ادامه مطلب...

حرف‌های بودار آقای بانکدار

روزنامه وطن امروز نوشت: سخنان آقای بانکدار در باب عدم توانایی اقتصاد ایران در حل مشکلات نظام بانکی ایران در کنفرانس زوریخ و در گفت‌وگو با رسانه‌‎های خارجی می‌تواند چه معنایی داشته باشد؟

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه به مسأله برجام در جامعه امروز دولت باید از مسأله اقتصاد و اشتغال جوانان غافل نشود و مشکلات اقتصادی مردم را شناسایی و برطرف کند چراکه رفع مشکلات اقتصادی انتظار بیشتر ملت از دولت است./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات