۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۳۱۱۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

قرآن بهترین منبع علم و اخلاق است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کسی با دیدن و خواندن قرآن مجذوب این کتاب نورانی می شود، گفت: کتاب نورانی قرآن بهترین منبع علم و اخلاق و معلم اخلاق برای بشریت است.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در مجمع عمومی مشترک اتحادیه تشکل های قرآن و عترت و مؤسسات قرآنی مردمی استان اظهار داشت: حدود 170 خانه قرآن روستایی و 41 خانه شهری در خراسان جنوبی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بیش یک هزار جلسه قرآنی در استان برگزار شده است، گفت: امیدواریم شاهد افزایش مؤسسات قرآنی در استان باشیم و هر چه بیشتر بتوانیم با قرآن مأنوس شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: دین اسلام یک دین جهانی و بزرگ است و قرآن نیز کتاب آسمانی است که برای تمام مردم عالم است.

حجت الاسلام رضایی قرآن را یکی از موثرترین نقطه هدایت انسانیت و بشریت دانست و تصریح کرد: این کتاب آسمانی در میان مسلمانان از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هر کسی با دیدن و خواندن قرآن مجذوب این کتاب نورانی می شود، ادامه داد: کتاب نورانی قرآن بهترین منبع علم و اخلاق بوده و قرآن معلم اخلاق برای بشریت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: قرآن سبک زندگی و بهترین روش برای زندگی کردن را به بشر می آموزد و به عنوان یک داروی شفابخش تمام امراض روحی و روانی بشر را درمان می کند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: هزاران کتاب در مورد علوم قرآنی در جهان نوشته شده است اما همچنان کسی نمی تواند ادعا کند که به عمق آن رسیده است زیرا دریای بی کرانی بوده که کسی به عمق آن نخواهد رسید./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات