۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۳۰۳۹۰
امام جمعه پلدختر:

جدیت در انجام مسؤولیت از ملزومات برقراری امنیت است

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت توجه به مؤلفه های حفظ و برقراری امنیت در عرصه های مختلف گفت: برای نقش آفرینی در این عرصه همه باید وظیفه خود را در زمینه های مختلف به بهترین شکل انجام دهند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز در همایش بزرگ‌ پلیس، شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین و خیرین امنیت ‌ساز که در فرهنگ وارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد، گفت: نظم و امنیت برای تحقق اهداف انقلاب و انجام مسؤولیت ها در زمینه های مختلف ضروری است.

وی با بیان اینکه انسان موجودی اجتماعی است و نمی تواند نسبت به همنوع خود بی‌تفاوت باشد، افزود:بنا بر آموزه های دینی نیز همه ما نسبت به هم نوع خود مسؤول هستیم.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: برای حفظ نظم و امنیت در جامعه باید در هر پست و مقامی که هستیم به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مردم جامعه به دنبال ایجاد بی نظمی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: باید ریشه این بی نظمی شناسایی و با آنها برخورد جدی شود تا حق دیگران ضایع نشود.

حجت الاسلام سوری با یادآوری به اینکه ذات انسانها با بی نظمی و بی عدالتی سازگار نیست، ادامه داد: مسؤولان و متولیان امر باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: برای رسیدن به نظم و امنیت باید همواره در عرصه های مختلف به مسؤولیت و وظیفه خود عمل کنیم و جلوی بی عدالتی ها گرفته شود.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت توجه به مؤلفه های امنیت خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی در کشور نیازمند فراهم کردن امنیت اقتصادی است و این مهم باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات