۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۳۰۳۲۸

دیدار مدیرعامل و مسؤولان خبرگزاری رسا با آیت الله مقتدایی

مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مسؤولان و مدیران این رسانه حوزوی با آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.
دیدار مدیر عامل رسا با ‌آیت الله مقتدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مسؤولان و مدیران این رسانه حوزوی ظهر امروز با آیت الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، دراین دیدار که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، جمعی از معاونان، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا حضور داشتند و در این جلسه درباره مهم ترین مسائل حوزه و رسانه بحث و گفت وگو صورت گرفت.

مدیر عامل خبرگزاری رسا با تقدیر از شخصیت انقلابی آیت الله مقتدایی گفت: آیت الله مقتدایی شخصیتی هستند که همواره همراه امام و رهبری در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته اند و در حوزه علمیه نیز شخصیتی اثرگذار و بزرگ هستند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های گوناگون خبرگزاری رسا افزود: خبرگزاری رسا در 14 سال گذشته توانسته تصاویر منطبق با واقع حوزه را به مخاطبان ارائه کند، خبرگزاری رسا توانسته حوزه را مجموعه ای علمی و حامی نظام مقدس نظام اسلامی که در راستای اهداف عالی مکتب عالی اهل بیت(ع) فعالیت دارد، معرفی کند و چنین تصویری ارائه دهد.

همچنین آیت الله مقتدایی با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا گفت: کار اطلاع رسانی در این شرایط حساس و در جایگاهی حساس و عظیم بسیار اهمیت دارد که اگر با نیت خالص صورت گیرد مصداقی از نشر معارف اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: باید برای این جایگاه و فعالیت مهم شکر کرد، شکر نعمت این است که کار با استحکام و بر اساس موازین انجام شود، خبرگزاری رسا توانسته با صداقت، درستی و استحکام خبر اعتماد مردم را جلب کند که سرمایه ای مهم و بزرگ است./1323/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات