۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۲۹۷۷۹
حجت الاسلام حسینی کوهساری تأکید کرد؛

ضرورت هم افزایی و تعامل رسانه‌‌های حوزوی و دینی

مسؤول ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه بر هم افزایی و تعامل رسانه های حوزوی و دینی و استفاده از تمام ظرفیت های حوزه و رسانه های دینی کشور تأکید کرد.
نخستین جلسه مشترک خبرگزاری رسا و خبرگزاری حوزه نیوز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری  مسؤول ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه امروز در نشست مشترک مسؤولان خبرگزاری رسا و خبرگزاری حوزه که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا و تسلیت ایام محرم گفت: فعالیت ها و کارهای خوبی در خبرگزاری رسا انجام شده که به سهم خود از آن ها تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت هم افزایی و تعامل رسانه های حوزوی و دینی افزود: سیاست ما این است که از تمام ظرفیت های حوزه و در یک ظرفیت کلان تر رسانه های دینی کشور استفاده کنیم و با این رسانه ها ارتباط و تعامل داشته باشیم.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه، خبرگزاری رسا را مجموعه متمایز دانست و اظهار داشت: نگاه ما این است که حتما با مجموعه رسا همکاری داشته باشیم و کار را با همفکری و هم افزایی به پیش ببریم، این آمادگی را داریم و فکر می کنیم که کارهای خوبی را می توان انجام داد.

وی ادامه داد: به اندازه ای کارهای نکرده و راه های نرفته وجود دارد که هیچ دلیلی و انگیزه ای برای تداخل و موازی کاری نباید وجود داشته باشد، در یک کار از هزاران کاری است که بنا است انجام دهیم نباید تداخل داشته باشیم که از کج سلیقگی و عدم تعامل و ارتباط خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی کوهساری با بیان این که اگر همه ظرفیت رسانه ای حوزه کنار هم گذاشته شود در نقطه صفر قرار داریم، ابراز داشت: کار رسانه ای در فضای حوزه کاری بسیار سخت است و کارهایی که انجام شده قابل تقدیر است اما نسبت به نقطه ایده آل در نقطه صفر قرار داریم.

وی عنوان کرد: عدم آشنایی برخی نخبگان داخلی و خارجی و رهبران ادیان و همچنین بخشی از مخاطبان عام از حوزه از مسائلی است که وجود دارد از این رو باید به کمک یکدیگر و تعامل و همکاری حوزه را به خوبی به همگان بشناسانیم، ما آمادگی داریم که این راه را به همراه خبرگزاری رسا ادامه دهیم و باید در این راستا برنامه ریزی شود./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات