۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۲۹۴۲۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد؛

شهید حججی در ریل تعالی حرکت کرد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه دشمن از روی شدت غضب بدترین بلاها را بر سر شهید حججی آورد تا بتواند هیمنه او را بشکند، گفت: وقتی حرکت تعالی صورت گیرد؛ دشمن کاری از پیش نمی برد، این جوان بسیجی در ریل تعالی جلو رفت و رشد پیدا کرد.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک شامگاه گذشته در جمع بسجیان این شهرستان با اشاره به جمعیت میلیونی حاضر در تشییع شهید مدافع حرم شهید محسن حججی، گفت: حججی گوی رقابت در پرواز را از همه ربود، بقیه را کنار زد و همگان از شتاب او واماندند.

وی با بیان اینکه درجات شهید حججی بسیار بالا است، اضافه کرد: آن شهید به هدف اصلی که داشت رسید و همه مدعیان معرفت را شرمنده خود کرد.

مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک اظهار کرد: حججی با اینکه می دانست اگر به دست داعش بیفتد دچار چه بلایی می شود، این کار را کرد؛ خیلی ایمان می خواهد این یک شجاعت عادی نیست.

وی تأکید داشت: اینکه کسی تنها و غریب در زمین دشمن با اقتدار می جنگد و باج نمی دهد نشان از درجه بالای ایمان دارد و البته تا دنیا، دنیا است این شهید اوج خواهد گرفت.

کارشناس مذهبی با ابراز اینکه شهید حججی در لحظه دستگیری خیلی کارها می توانست بکند، افزود: اما او معتقد بود باید مانند اربابش حسین(ع) شهید شود.

وی با اظهار اینکه داعش از روی شدت غضب بدترین بلاها را برسر شهید آوردند، گفت: پیکر او را مثله کردند تا بتوانند هیمنه شهید را بشکند اما به لطف خدا موفق نشدند، وقتی حرکت تعالی صورت گیرد؛ نهایت ندارد، این جوان بسیجی در ریل تعالی راه رفت و رشد پیدا کرد.

وی با اشاره به اطلاق واژه حجت به شهید حججی، آن را سرشار از مفهوم دانست و مطرح کرد: بوسه رهبر معظم انقلاب بر تابوت شهید و دادن هدیه به خانواده آن شهید، نشانه ذوب شدن این جوان انقلابی در ولایت است.

حجت الاسلام عبدالله پور اقامه نماز شب را علت ابراز محبت کم نظیر مردم به شهید حججی برشمرد و گفت: تشییع پیکر پاک او در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و هفته دفاع مقدس، حماسه عاشورا را به یاد بشریت آورد و بار دیگر صلابت و اقتدار شهدای دفاع مقدس را یادآور شد.

وی در پایان بیان کرد: نگاه غرورآفرین این سرباز سرافراز اسلام به هنگام دستگیری پیام آور عشق و آزادی بود، بی تردید او جلوه ای بارز از تبار حسین(ع) بود./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات